پیشنهاد سردبیردوچرخهعلمی و فناوری

دوربین هوشمند Hexagone احتمال تصادف دوچرخه سواران را پیش بینی می کند؟

قبل از توضیح در مورد دوربین هوشمند Hexagone بد نیست بدانید که یکی از مشکلات دوچرخه سواران نبود آیینه های کناری برای کنترل فضای پشت سرشان در معابر است. راه حل سنتی برای این مشکل نصب آیینه روی دسته های دوچرخه است. اما به تازگی یک استارت آپ آمریکایی با ارائه دوربین هوشمند Hexagone ادعا گرده است که با اتصال آن به تلفن هوشمند دوچرخه سوار می تواند تصادف را پیش بینی کند.  در ادامه با میهن پست همراه شوید.

دوربین هوشمند Hexagone این گونه کار می کند که با اتصال آن به اپلیکیشن موبایل تصویر واضحی از پشت سر کاربر را طوری فراهم می کند که او به کلی از اتفاقات پشت سرش با خبر است. البته پیش از این نیز دوربین هایی با همین قابلیت ساخته و به بازار  عرضه شدند. اما Hexagone ویژگی های جالب دیگری هم دارد که آن را متمایز می کند. این دوربین خطر تصادف را پیش بینی می کند و می تواند به طور خودکار با شماره تماس های اضطراری کاربر تماس بگیرد.

علاوه براین دوربین دوربین هوشمند Hexagone به طور خودکار هنگام  گردش به چپ و راست و توقف دوچرخه با روشن کردن چراغ هشدار می دهد و همچنین دوربین با یک پاور بانک ۶ هزار میلی آمپری  یکپارچه شده، بنابراین هنگامی که از دوچرخه استفاده نمی شود، کاربر می تواند تلفن همراه خود را شارژ کند.

 

منبع    theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا