Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودنمایی آئودی RS7 2014 در جاده های اروپا +عکس

یه گزارش میهن پست – آئودی امروز در نمایشگاه بین المللی نیویورک ۲۰۱۴ نسخه منحصر به فرد آئودی RS 7 Dynamic edition از خانواده کواترو را بر روی سکوی نمایش خود برد.

 عمده تغییرات، به‌روزرسانی و برتری‌های این محصول نسبت به نسخه‌های استاندارد RS 7 شامل کمربندهای ایمنی و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، عناصر فیبرکربن، سیستم تعلیق DRC و سیستم اگزوز اسپرت می‌شود.

داخل خودرو توسط فیبرکربن‌های به‌کار رفته در داشبورد و پنل درها، چرم سیاه والکونا (Valcona) صندلی‌ها با پشتی و کفی لانه زنبوری قرمز رنگ با دوخت قرمز و… تزیین شده و فضایی جذاب، هماهنگ و اسپرت را خلق کرده است.

در نمای بیرونی RS 7 Dynamic edition رینگ‌های ۲۱ اینچی براق با الگوهای مشکی پنج پره‌ای دوبل به همراه عناصر فیبرکربن استفاده شده در نقاط آیرودینامیکی و ورودی‌های هوای موتور بیشتر از جاهای دیگر خودرو توجهات را به سمت خود جلب می‌کند.

از نکات قابل توجه سیستم تعلیق طبق دوبل یا دو جناغه DRC بهره‌گیری این سیستم از سه مرحله تنظیم ارتفاع است که حالات مختلف را برای رانندگی فراهم می‌کند.

در سینه فلزی این خودروی سدان اسپرت پیشرانه TFSI توربو دوقلو ۴٫۰ لیتری هشت سیلندر V شکل قرار گرفته که با قدرت تولیدی ۵۶۰ اسب بخار و ارسال این نیرو به دیفرانسیل اسپرت عقب می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو را به ۳٫۷ ثانیه برساند.

در آخر هم گفتنی است که آئودی قصد دارد در اوایل تابستان امسال این خودرو را با برچسب قیمت فروش ۱۴۶ هزار و ۴۵ دلار آمریکا به نمایندگی‌های این شرکت بفرستد.

منبع:netcarshow.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا