گوناگون

خوراکچي: به تعويق ليگ برتر خوشبين هستم

محمود خوراکچي در مورد پيشنهاداتي که براي فصل آينده ليگ برتر فوتسال دارد، اظهار داشت: صحبت‌هايي با گيتي‌پسندي‌ها داشتم و همه آن را مي‌دانند و موضوع پنهاني نيست. با توجه به سياست‌هاي گيتي‌پسند، آنها امسال مي‌خواهند تيم قدرتمندي را در ليگ شرکت دهند و به همين دليل من برنامه‌اي را تنظيم کرده و سه‌شنبه گذشته تحويل آنها دادم و قرار است به من خبر بدهند. مثل اينکه هنوز رئيس هيات‌مديره باشگاه در جلسات حضور نداشته و آنها منتظرند تا اعضاي‌شان کامل شود و بعد در مورد سرمربي فصل آينده‌شان تصميم‌گيري کنند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: فردوسي مشهد و ميثاق تهران هم صحبت‌هايي داشته‌اند اما هنوز اين حرف‌ها رسمي نشده است.

اين مربي فوتسال در مورد اينکه چه اتفاقي افتاد که وي به دبيري نپيوست در حاليکه خيلي به همکاري با اين تيم نزديک شده بود، خاطرنشان کرد: من اخلاقي دارم که نسبت به يک موضوع خيلي حوصله مي‌کنم. شايد کار آنها دور زدن باشد اما من صبر مي‌کنم. من به تبريز رفتم و صحبت‌هايي شد. قرار شد وحيد شمسايي از اين تيم کناره‌گيري کند. افشين دبيري مصاحبه کرد و گفت اگر نتوانيم وحيد را از تصميمش منصرف کنيم، خوراکچي اصلي‌ترين گزينه ماست و قرار شد آنها يکشنبه به تهران بيايند اول با وحيد صحبت کنند و بعد با من، آنها با شمسايي جلسه گذاشتند و وحيد آنها را متقاعد کرد که با هم همکاري نکنند اما با من جلسه‌اي نداشتند. وقتي شنيدم که با گزينه‌هاي ديگر وارد مذاکره‌ شده‌اند خودم از دبيري تشکر کردم که مرا به عنوان گزينه‌اش معرفي کرده و با احترام به آنها گفتم که ترجيح مي‌دهم به تبريز نروم.

وي تاکيد کرد: من اين جور احساس کردم که آنها مرا دور زده‌اند. من با صداقت جلو رفتم اما چيز ديگري از سوي آنها ديدم.

سرمربي فصل گذشته ميثاق تهران گفت: فعلا منتظر پاسخ گيتي‌پسند هستم، در عين حال هم خيلي به تعويق ليگ خوشبين هستم چون هنوز هيچ تيمي کارش را آغاز نکرده و در 50 روز هم نمي‌توان کار خاصي روي تيم انجام داد. بازيکناني که 5-6 ماه خورده و خوابيده‌اند، حداقل به دو ماه تا دو ماه و نيم ريکاوري احتياج دارند تا دوباره آماده حضور در ليگ شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا