گوناگون

خوشحالی مردم اصلاندوز از بازگشایی گمرک اصلاندوز

مردم اصلاندوز از بازگشایی گمرک این شهر ابراز خوشحالی کرده و از نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار درمجلس قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مردم مرزنشین اصلاندوز بعد از شنیدن اخبار مربوط به توافق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بر سر بازگشایی گمرک اصلاندوز از رسانه‌های خبری کشور و سایت‌ها در جای جای این بخش ابراز خوشحالی کرده و به همین جهت از حجت الاسلام و المسلمین “حبیب برومند” نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار نسبت به پیگیری و حل مشکلات بازگشایی این گمرک تقدیر و تشکر کردند.

قشرهای مختلف مردم از عشایر گرفته تا بازاریان با نصب پلاکارد با عنوان قدردانی از نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس بخاطر بازگشایی گمرک اصلاندوز مراتب خوشحالی خود را اعلام داشتند.

براساس این گزارش، گمرک اصلاندوز در گذشته در زمینه تردد مسافر فعال بود که با بروز جنگ بین آذربایجان و ارمنستان فعالیتش متوقف شد و به همین خاطر با تلاش مسئولان، روز ۱۵ مرداد در باکو میان مسئولان کشورمان و جمهوری آذربایجان جلسه‌ای گذاشته شده بود که یک بند آن مربوط به بازگشایی گمرک اصلاندوز بود که با توافق طرفین مشکلات بازگشایی گمرک اصلاندوز حل شد.

نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتنصادی ایران و آذربایجان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شده بود.

در بازگشایی این مرز زمینی شاهد رشد و شکوفایی منطقه از لحاظ توسعه اقتصادی، تجاری و اشتغالزایی جوانان جویای کار خواهیم بود.

یادآوری می شود؛ شهر اصلاندوز در ۲۰۰ کیلومتری شمال استان اردبیل واقع شده و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا