گوناگون

مصدومیت 20 نفر در تصادفات روزهای پایانی هفته گذشته استان مرکزی

طی چهار تصادف در روزهای پایانی هفته گذشته در استان مرکزی 20 نفر راهی بیمارستان شدند.

قنبر فراهانی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، در خصوص حوادث روزهای پایانی هفته گذشته اظهار کرد: در ساعت 19 روز پنج شنبه از طریق تماس‌های مردمی با مرکز اورژانس ساوه گزارشی مبنی برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه سواری وانت در محور قدیمی ساوه همدان و مصدومیت پنج نفر ارائه شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از دریافت این گزارش گروه‌های امدادی ساوه با همراهی یک واحد اعزامی از هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن بر بالین مصدومین ضمن تریاژ و مدیریت صحنه و ارائه خدمات پیش‌بیمارستانی به مصدومان، آنها را به بیمارستان شهید چمران و شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

وی همچنین به حادثه محور اراک ‌ ملایر اشاره کرد و افزود: در ساعت 14 روز گذشته نیز در محور اراک ملایر بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید پنج نفر دچار حادثه شدند که بلافاصله اورژانس شازند برای ارائه خدمات درمانی راهی محل حادثه شد و به یک خانم 39 ساله و آقای 42 ساله و سه فرزندشان خدمات درمانی ارائه کرد و آنها نیز به بیمارستان ولیعصر(عج) نیز منتقل شدند.

فراهانی همچنین از برخورد تریلی با پژو پارس که منجر و مصدومیت پنج نفر در محور فرعی اراک ازنا شد خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 19:19 دقیقه روز جمعه به مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس شازند گزارش شد. ظرف مدت کوتاهی تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند که بعد از ارائه خدمات پبش بیمارستانی مصدومین به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک انتقال یافتند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اضافه کرد: بر اثر سانحه رانندگی در خیابان سیدالشهدا(ع) اراک یک دستگاه خوردوری پراید و پژو پارس برخورد کردند که بر اثر این برخورد پنج نفر مصدوم شدند. این حادثه در ساعت 17:45 روز گذشته رخ داد که بعد از دریافت خدمات امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اعزام شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا