گوناگون

خوش‌خبر: منتظر فوتباليست‌ها بوديم؛ نيامدند

امير خوش‌خبر درمورد نتايج تيم ملي واليبال ايران در مسابقات ليگ جهاني 2014 اظهار داشت: نتايجي که تيم ملي در مسابقات اخير کسب کرد راضي کننده نيست؛ چراکه از 4 بازي تنها يک پيروزي کسب کرديم. شايد در ايتاليا هم توانايي کسب يک يا دو امتياز را هم داشتيم. شکست برابر ايتاليا شوکي به بازيکنان وارد کرد تا آنها به خودشان بيايند و توانايي‌هايشان را مقابل برزيل بروز دادند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: برزيل هم از روز اول به‌گونه‌اي رفتار مي‌کرد که تنها به فکر پيروزي برابر ايران بود. برزيلي‌ها هم تعجب کردند که چطور ممکن است تيمي بعد از اين همه مسافرت و خستگي بتواند اينگونه بازي کند. به نظرم مي‌توانستيم بازي اول را هم پيروز شويم و به قول کواچ آنها پيروز نشدند، بلکه خودمان باختيم.

سرپرست تيم ملي واليبال ايران درخصوص علت عدم حضور تيم ملي فوتبال ايران در سالن ديدار ايران – برزيل، گفت: چشم‌مان خيلي در انتظار ملي‌پوشان فوتبال ماند؛ خيلي اميدوار بوديم که شاگردان کي‌روش به سالن مسابقه بيايند، حتي بليت هم براي آنها تهيه کرده بوديم. مسئولان سالن هم چندين بار از ما سوال کردند که آيا بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران به سالن مي‌آيند يا خير؟ مسافت دور و خيابان‌ها ترافيک بود. متروي شهر اعتصاب کرده بود و خيابان‌ها بسيار شلوغ شده بود و فکر مي‌کنم به همين دليل نتوانستند خود را به سالن برسانند.

خوش‌خبر درمورد 6 ديداري که ايران ميزبان تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان خواهد بود، گفت: بازي‌هاي پر استرسي خواهيم داشت، چراکه مقابل هواداران خودمان بازي مي‌کنيم و کارمان سخت است. اميدوارم حضور تماشاگران استرس زيادي به بازيکنان وارد نکند و آنها بتوانند مثل هميشه راحت بازي کنند. اگر تيم ملي خارج از مسائل حاشيه‌اي و با آرامش وارد زمين شود مي توانيم روزهاي خاطره‌انگيزي را براي مردم و واليبال ايران رقم بزنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا