گوناگون

بازيکنان برابر ترينيداد انتظارات را برآورده کردند

تيم ملي ايران شب گذشته موفق شد در ديدراي دوستانه با 2 گل برابر ترينيدادو توباگو به برتري برسد تا بازيکنان ايران با يک برد روحيه‌بخش به استقبال جام جهاني برزيل بروند.

کارلوس کي‌روش پس از پايان مسابقه با ترينيداد در گفتگو با خبرنگاران شرکت نکرد و به جاي او اوسيانو اندريد دا کروز دستيارش به صحبت درباره اين ديدار پرداخت.

به نقل از ايسنا، دا کروز درباره برتري ايران برابر ترينيداد گفت: بازيکنان ايران در اين ديدار انتظارات ما را برآورده کردند. در روز‌هاي گذشته تمرينات منظمي را سپري کرده‌ايم و خودمان را براي اولين ديدار در جام جهاني آماده مي کنيم. ما اردوي خوبي را در کشور آفريقاي جنوبي داشتيم و اکنون در کمپ کورينتيانس نيز توانستيم تمرينات منظمي را پشت سر بگذاريم. اکنون تنها نگراني ما نيجريه است.

تيم ملي فوتبال ايران پس از پشت سر گذاشتن اردو‌هاي آمادگي در کشورهاي آفريقاي جنوبي و اتريش، اکنون در کمپ کورينتيانس به تمرين مي پردازد. در روز هاي گذشته بازيکنان ايراني تمرينات منظمي را در اين کمپ پشت سر گذاشتند. البته کارلوس کي روش تنها به خبرنگاران اجازه داد تا از 15 دقيقه نخست عکس و گزارش دريافت کنند.

دستيار پرتغالي کي‌روش در پايان درباره اهميت اين پيروزي قبل از جام جهاني گفت: پيروز‌شدن هميشه براي ايجاد روحيه پيروزي در بازيکنان مهم است. نتايج اينچنيني باعث مي‌شوند تا بازيکنان با روحيه خوب به ديدار اول برابر نيجريه فکر کنند. ما در بازي برابر ترينيداد کاملا توپ و ميدان را در اختيار داشتيم . بايد در همه بازي هاي خود اينطور بازي کنيم تا بتوانيم تيم موفقي باشيم.

تيم ملي ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 بايد با نيجريه قهرمان دوره گذشته جام ملت هاي آفريقا ديدار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا