گوناگون

خیرین شهرستان ملارد یک میلیاردو 950 میلیون ریال کمک مالی اهداء کردند

81233049 5815589

به گزارش ایرنا ، ˈجواد جبله ˈ دادستان دادگاه های انقلاب و عمومی شهرستان ملارد در آیین جشن گلریزان در ضیافت افطاری پنجشنبه شب، گفت: مشارکت شما مردم مؤمن در ماه مبارک رمضان و جشن گلریزان یک حرکت خداپسندانه، برای حمایت هر چه بیشتر از نیازمندان است و این اقدام شما، ذخیره ای برای آخرت است.

وی افزود: همت والای مردم در تمام عرصه ها بخصوص در آیین های معنوی مانند جشن های گلریزان بسیار ارزشمند است و این اقدام اداره بهزیستی یک حرکت ماندگار است .

ˈ مرتضی قربانی ˈ رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر تعداد سه هزار نفر معلول درسطح شهر شناسایی و ارائه خدمات شده و 222 مورد زنان سرپرست خانوار و 110 مورد فرزندان امداد بگیر و شبهه خانواده و 27 دانشجو از خدمات اداره بهزیستی بهره مند هستند .

وی افزود: در سال 92 توزیع تجهیزات پزشکی شامل ویلچر، سمعک، واکر، عصا، تشک مواج و سوند به ارزش هفت صد و 60 میلیون ریال و هم چنین کمک هزینه های تحصیلی ویژه دانش آموزان معلول و دانشجویان تحت پوشش انجام گرفته است.

قربانی ارائه خدمات کمک هزینه توان بخشی و نگهداری معلولین روستایی دور افتاده از طریق توان بخشی مبتنی بر جامعه ( CBR ) به مبلغ یک صد و دوازده میلیون و 500 هزار ریال را از دیگر اقدامات اداره بهزیستی شهر ملارد برشمرد و افزود: برای حمایت و نگهداری از معلولان غیرتوان بخشی در مراکز توان بخشی و پرداخت یارانه مراکز تحت نظارت شهرستان به مبلغ پنج میلیارد و 466 میلیون و 410 میلیون ریال هزینه شده است .

وی گفت: در سال 92 ایجاد اشتغال برای 7 نفر و پرداخت وام به مشاغل خانگی به 8 نفر و پرداخت وام خود اشتغالی به 19 نفر با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریال انجام شده است.

در آیین گلریزان معاون سیاسی فرماندار ملارد، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد، دادستان انقلاب اسلامی و رئیس دادگستری شهرستان، شورای اسلامی و شهرداری شهر ملارد، اصناف و کسبه، اتحادیه های صنفی، صاحبان واحدهای تولیدی، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش وجوانان، صنعت، معدن وتجارت شرکت داشتند و کمکهای مالی را برای حمایت از مددجویان شهر ملارد اهداء کردند.

م / 7409/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا