گوناگون

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زهک معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ادامه سفر خود به سیستان پس از انتصاب دادستان زابل صبح امروز با سفر به شهرستان زهک عیسی نوشاد را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی کرد.

وی در مراسم معارفه دادستان زهک که با حضور قضات و کارکنان دستگاه قضایی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد اظهار داشت: برای تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش و مشترک مسئولان و آحاد مردم ضروری است.

وی با اشاره به نقش اساسی و برجسته ی مشارکت و حضور مردم در زندگی و سازندگی کشور ادامه داد: هم در اقتصاد و هم در فرهنگ کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروه‌های گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به نقش و اهمیت ریش سفیدان و معتمدان در منطقه بیان داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و سران طوایف در برقراری و ایجاد امنیت و همچنین کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی از جایگاه بسیار قابل توجهی برخوردار است و قضات باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان اسللام و انقلاب همواره در کمین و در صدد ضربه زدن به این نظام هستند یاد آور شد: از دشمن توقعی جز دشمنی نیست و لذا مسئولان باید با همراهی مردم به گونه ای عمل کنند و چنان در راستای وحدت و انسجام ملی گام بردارند که دشمن در تمام زمینه‌ها ناکام بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نخستین روز از سفر خود به سیستان ابوالفضل نجفی را به عنوان جانشین دادستان شهید موسی نوری به عنوان دادستان زابل و در ادامه سفر با حضور در شهرستان زهک عیسی نوشاد را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و منصوب کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا