گوناگون

داعش ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری گفت: این گروهک تروریستی زن و فرزند و مردم بیگناه را می کشند و کشورهای استکباری خم به ابرو نمی آورند.

وی تاکید کرد: باید برابر یاوه گویی هایی دشمنان مستحکم باشیم و از حق خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه 21 کشور در دوران جنگ مقابل ایران اسلامی ایستادند و تمام ابرقدرتها به عراق کمک کردند، اظهار داشت: حضرت امام راحل با تبدیری که داشتند قطعنامه را پذیرفتند و اکنون بعد از سالیان سال، دیپلماتهای کشور و تیم مذاکره کننده که در واقع بچه های انقلاب هستند به دنبال احقاق حق کشور و ملت هستند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: هماهنگونه که مسئولان کشور بیان داشتند، ملت و دولت ما زیر بار استکبار نخواهد رفت و یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام بوده و و با تدبیر حکیمانه حضرت امام راحل اکنون جهانی شده است.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت شبهای قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: روزها و شبهای رمضان بهترین ساعات است و دم و بازدم در این ایام، تسبیح و عبادت خداوند به شمار می آید.

حجت الاسلام قاسمی با عنوان اینکه تلاوت یک آیه از قرآن مجید برابر با ختم قران است تاکید کرد: باید قدر شبهای قدر را بدانیم زیرا از قدر به معنای تقدیر و اندازه گیری یاد می شود و سرنوشت یکسال را مقدر می کند.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فصل برداشت برنج گفت: مسئولان اجرایی متوجه باشند که کشاورز زحمتکش رنج هایی را کشیده، چشم امیدش به محصولات است و نباید با واردات محصولات امید این کشاورزان ناامید شود.

وی با بیان مشکلات استان گفتک مازندران به حق واقعی خود نرسیده است و آمار بیکاری و گرانی وجود دارد و همه برای رفع مشکلات استان باید تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا