گوناگون

دانشگاهیان دانشگاه زنجان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر تجمع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان و اساتید در این تجمع با سر دادن شعارهایی همچون ‘مرگ بر آمریکا’، ‘مرگ بر اسرائیل’ و ‘مرگ بر آل سعود’ نسبت به صدور حکم اعتراض کردند.

همچنین در این تجمع اعتراض آمیز بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان قرائت شد. در این بیانیه آمده است: بار دیگر منطق استکبار از دهان نحس و نجس نوکران امریکا و سفاکان آل سعود به در آمد تا خون یکی از فرزندان معنوی رسول الله را بریزد و انتقام خود را از او بگیرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان تاکید کرده است: حکم قتل آیت الله نمر باقر النمر از علمای برجسته شیعیان حجاز قطعا در راستای ضربه زدن به بیداری اسلامی و برای کم فروغ کردن انقلاب اخیر یمن و جلوگیری از گسترش آن به عربستان است.

وی بیان یه می افزاید: کیست که نداند دلار های نفتی باد آورده و سکوت و همراهی معنی دار شماست که جهان اسلام و الخصوص مردمان مظلوم عراق و سوریه و بحرین و فلسطین ،یمن را چندین سال است که به خاک و خون می کشد و آواره کوه بیابان ها کرده ، کیست که نداند اعمال غیر انسانی و اخلاقی شما  آبروی اسلام را در جهان لکه دار می کند و  کیست که نداند دست رژیم صهیونیستی از آستین شما در آمده و این جنایات دهشتناک را با گنج قارونی شما انجام می دهد.متاسفانه امروز حرم، حرم است اما نه برای ناس، که برای امریکا! و کسی که به امریکا لبیک نگوید و به خدای کعبه رو آورد سزاوار انتقام خواهد شد. آری ابی سفیان و ابی لهب و ابی جهل برای انتقام در کمین نشسته اند، وهنوز لات و هبل در کعبه اند. خطرناک تر از آن بت ها اما در چهره و فریبی نو.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان  ادامه می دهد: مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتلعام زائران خانه خدا را در سال 66 فراموش می کنند؟ مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها،اسلام خشونت و نفرت و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می کنند، و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، آمریکای جهانخوار، می گذارند.

این بیانیه یادآور شده است:  آل سعود نمی داند که با اجرای این حکم ننگین چه آتشی بپا خواهد شد و قطعا منطقه آبستن حوادثی پیش بینی ناپذیر می گردد، اگر این حکم اجرا شود اعتراضات فراوانی را در کشورهای اسلامی در پی خواهد داشت و ‏جهان اسلام در مقابل عربستان خواهد ایستاد.‏ گرچه جرات اجرای این حکم از شکم بارگان آل سعود بعید به نظر می رسد اما نفس صدور حکم نیز آتشی بر دل ها زده است.همان اندوهی که بعد از کشتار حجاج ایرانی به دست سفاکان آل سعود بر دل امت اسلام علی الخصوص ملت ایران نشست که به فرموده امام خمینی(ره)” ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد، ان شاء الله”.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان ادامه می دهد: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان زنجان با محکوم کردن این حکم ننگین به عربستان اخطار می دهیم که تا دیر نشده پا را از گردابی که منطقه را به اغمایسیاسی و امنیتی می برد پس بکشد و از دور دست و بازوی برادران مظلوم و مبارز خود را در شبه جزیرهعربستان می بوسیم و به آنها می گوییم: یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا