گوناگون

دانشگاه لرستان به عنوان دبیر برگزاری برنامه های هفته پژوهش انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله رشنو ظهر دوشنبه در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه لرستان دبیر همایش هفته پژوهش بود، اظهار داشت: طبق آیین نامه ابلاغی هر ساله دانشگاه مادر هر استان باید دبیر همایش هفته پژوهش باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه لرستان در مجموع نسبت به سالهای قبل در برگزاری برنامه های هفته پژوهش عملکرد خوبی از خود نشان داد، تصریح کرد: سال گذشته شاهد ارتقای سطح همایش نسبت به سالهای پیش از آن بودیم.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این است که امسال نیز معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان دبیر هفته پژوهش باشد، گفت: همچنین تعیین کمیته های مختلف اجرایی، علمی، اطلاع رسانی و ارزیابی نیز به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان واگذار شود.

رشنو یادآور شد: در برگزاری برنامه های امسال باید نقاط قوت موجود تقویت شده و نقاط ضعف تا حد ممکن برطرف شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز در این رابطه با اشاره به اینکه دانشگاه لرستان به عنوان دانشگاه مادر استان دبیری برنامه های هفته پژوهش را وظیفه خود می داند، اظهار داشت: انتظار ما این است که سایر دستگاه های ذی ربط ما را در اجرای هرچه مطلوب تر این همایش تنها نگذارند.

فرهاد نامداری با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه لرستان برای برگزاری همایش هفته پژوهش هیچگونه کمک مالی نگرفت و با یک هجمه مالی پیش بینی نشده مواجه شد، تصریح کرد: برای برگزاری مطلوب همایش همه ی اعضای کمیته ها باید همکاری لازم را با دانشگاه لرستان داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا