گوناگون

دبیر مجمع خط امام(ره)خراسان رضوی:خدانکند وزیر علوم‌ به خاطرمسائل سیاسی از وزارت برکنار شود

دبیر مجمع خط امام(ره) خراسان رضوی گفت: خدا نکند وزیر علوم به خاطر مسائل سیاسی از وزارت برکنار شود.

مظفر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، اظهار کرد: چون آقای وزیر معاونینی که باب میل چند نفر انگشت شمار در مجلس نبوده را منصوب کرده است با فرجی دانا مشکل دارند؛ این همه مشکل در مملکت وجود دارد اما نمایندگان به جای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و تخلفات سازمان‌ها و کارخانجاتی مانند ایران خودرو و سایپا به وزیرعلوم اشکال می‌گیرند.

وی افزود: از وزارت اطلاعات در خصوص معاونین استعلام گرفته شده و این وزارتخانه نیز صلاحیت‌شان را تائید کرده است، اما این تعداد انگشت شمار از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌گویند این افراد جزء گروه فتنه هستند؛ حالا سئوال ما از این نمایندگان این است که چطور شما می‌فهمید که وزیر علوم مشکل دارد اما وزارت اطلاعات نمی‌فهمد؟

علیزاده خاطرنشان کرد: 10 یا 15 نفر از نمایندگان مجلس هستند که فقط جوسازی می‌کنند، این افراد و گروه فشار در همه جا تریبون دارند و اساسا 90 درصد تریبون‌های کشور را در اختیار دارند.

دبیر مجمع خط امام(ره) خراسان رضوی ادامه داد: اکثر نمایندگان مجلس که افراد فهیمی هستند تحت تاثیر جوسازی عده‌ای انگشت شمار قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا