گوناگون

بازدید فرمانده ارشد سپاه فجر از قطار شهری شیراز

‌فرمانده ارشد سپاه فجر فارس از فاز یک پروژه قطار شهری شیراز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه فارس، سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور دوشنبه 27 مرداد در حاشیه بازدید از قطار شهری شیراز به خبرنگاران، گفت: مترو در واقع تحولی قابل توجه در زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی ایجاد می‌کند.

وی با تصریح اینکه قطار شهری خواست و مطالبه چندین‌ساله مردم شیراز است، گفت: اگر این پروژه تعطیل می‌شد خسارتش بسیار بیشتر بود اما با حضور مهندس حاج‌زمانی و مدیریت خوب ایشان، این پروژه به سرانجام خوبی رسیده است.

غیب‌پرور با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هم مجموعه شهرداری و هم قطار شهری خوب عمل کرده‌اند، گفت: با پیگیری‌های شهردار و مدیرعامل قطار شهری، اعتبارات خوبی از مسیرهای مختلف از جمله اوراق مشارکت برای این پروژه تأمین شد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه به‌زودی بخشی از پروژه قطار شهری شیراز راه‌اندازی می‌شود، گفت: قطار شهری در شرایط کنونی در کاهش بار ترافیک و خسارت‌های ترافیک‌ سنگین، بسیار تأثیرگذار است، اگرچه این تنها یک فاز از خط یک محسوب می‌شود.

غیب‌پرور همچنین با اشاره به همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا در احداث خط دوم قطار شهری شیراز، گفت: خط دوم مسیری مهم از شیراز را حدفاصل میانرود و میدان کلبه در حوالی شهرک سعدی، پوشش خواهد داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا