Mihanpostاجتماعیعکس

تصاویری از دوستی دیدنی یک وزنه بردار با دختری با بیماری پیری زودرس !

این روزها در شبکه های اجتماعی در حالی تصاویری از دوستی دیدنی یک وزنه بردار با دختری با بیماری پیری زودرس منتشر شده است که در سال ۲۰۱۳، یک رویداد وزنه‌برداری در آمریکا برگزار و قرار بود اسپانسر این رویداد یعنی HopeKids کلیه عواید آن را صرف درمان کودکان دچار بیماری‌های نادر کند.که در این میان اتفاقی که شاهد آن هستید به مرور باعث دوستی جالب و شنیدنی شد. با میهن پست همراه شوید.

برگزاری این رویداد باعث شد که یکی از وزنه‌بردارها به نام دیوید دوگلاس با دختر ۱۲ ساله‌ای به نام لیندسی رتکلیف که دارای بیماری  بیماری پیری زودرس است، آشنا شود. دوگلاس وزنه برداری یکی نظامی بازنشسته است، هیکلی تنومند با قدی بیش با ۱۸۰ سانتیمتر دارد و به راحتی می‌تواند بیش از ۲۰۰ کیلوگرم وزنه را روی سینه خود بالا بکشد.

لیندسی دختر ۱۲ ساله قصه ما نیز یکی از کودکانی بود که در آن رویداد اسپانسری در حالی حضور داشت که از بیماری نادر پیری زودرس رنج می برد ، بیماری او پروجریا Progeria نام دارد که باعث می‌شود بدن ۸ تا ۱۰ برابر معول پیر شود و این کودکان خیلی زود، چهره‌ای شکسته و پیر پیدا می‌کنند و معمولا در اواسط نوجوانی یا اوایل جوانی از دنیا می‌روند.

 این در حالی است که این وزنه بردار تلاش می‌کند که بتواند به این کودک روحیه بدهد و لیندسی را خواهر کوچک ناتنی خود می داند و در مورد این اتفاق گفته است:

مردم وقتی به من نگاه می‌کنند، تصور می‌کنند خیلی قدرتمندم، در صورتی که از جهات مختلف این لیندسی است که قوی و قدرتمند است.

با هم در میهن پست تصاویری از این دوستی جالب را تماشا می کنیم.تصاویری از دوستی دیدنی یک وزنه بردار با دختری با بیماری پیری زودرس 

منبع: boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا