Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

نگاهی به دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S + ویدیو

شرکت هلندی وان موف از دوچرخه هوشمند Electrified S خود در حالی رونمایی کرده که این دوچرخه هوشمند مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و قفل نامرئی تشخص مالک را دارا بوده  و حتی تقویت قدرت حاصل از رکاب زنی این دوچرخه نیز تا ۵۰۰ درصد نسبت به دوچرخه های معمولی بیشتر شده است. با میهن پست همراه شوید.دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S

در این میان کمپانی وان موف اعلام کرده به کسانی که طی روزهای اخیر اقدام به پیش خرید دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S کنند، آن ها از تخفیف ویژه برای خرید این دوچرخه هوشمند بهره مند می سازد.دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S

تیس کارلیر که به همراه برادر خود تاکو، همکار موسس وان موف در خصوص دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S می گوید:

قصد ما این بود تا دوچرخه ای بسازیم که هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم از امکانات امروزی برخوردار باشد و درعین حال نیز هوشمندی هم در این دوچرخه به جهت نیاز افراد امروزی در آن لحاظ شده شود. اکنون اطمینان داریم که آنچه ساخته ایم هوشمندترین دوچرخه الکتریکی موجود در بازار با قابلیت اتصال به اینترنت است و ماموریت شرکتمان را در از میان برداشتن موانع برای طی مسافت های حومه ای و توانمندسازی تعداد بیشتری از افراد جهت استفاده از دوچرخه هوشمند Electrified S در سرتاسر جهان بیشتر محقق می سازد.

این در حالی است که دوچرخه های تولیدی کمپانی وان موف به خاطر راحتی استفاده شان شناخته شده هستند اما الکتریفاید اس – Electrified S – این استانداردها را باز هم بالاتر برده و رِنج آن به حداکثر ۱۲۰ کیلومتر هم می رسد (که نزدیک به دو برابر رنج الکتریفاید، دوچرخه مدل قبل خود است) که کاربران می توانند از دوچرخه در حالت مستقل نیز استفاده کنند یا از کمکِ موتور تقریباً ساکت و به خوبی جاسازی شده آن بهره بگیرند طوری که باعث تقویت موتور تا ۵۰۰% می شود. برای همین اگر به عنوان مثال در مسیر خانه تا محل کار شما سربالایی وجود داشته باشد دیگر مشکلی برای رکاب زدن متولی و خسته کننده نخواهید داشت.

لازم است بدانید که پسوند “S” که در نام Electrified S به کار رفته است اشاره به کلمه اسمارت دارد و همانطور که گفته شد خصوصیات تعبیه شده در این مدل توسط وان موف به راستی فراتر از دوچرخه های عادی است و باعث سواریِ راحت تر، لذت بخش تر و هوشمند تر می شود.
یکی از بروزرسانی های بسیار مفیدی که در این مدل انجام شده، توانایی کنترل آن از طریق اپ گوشی هوشمندی است که به کاربران امکان قفل کردن از راه دور دوچرخه را (البته اگر در محدوده بلوتوث قرار داشته باشد) می دهد، همچنین سوئیچ کردن بین سطوح کمک پدال، ردیابی مکان دوچرخه با استفاده از اتصال GSM داخلی و روشن کردن چراغ نیز از دیگر موارد مشابه هستند. به علاوه برای اینکه حس تعلق خاطر بیشتری به دوچرخه تان داشته باشید می توانید نامی هم برایش انتخاب کنید.
دوست دارید از گوشی هوشمند خود برای دسترسی به Electrified S استفاده کنید؟ در اینصورت بدانید که تیم طراحان دوچرخه یک گام جلوتر رفته اند و ویژگی بلوتوثی را در آن تعبیه ساخته اند که صرفاً با یک بار لمس از روی گوشی، دوچرخه را از حالت قفل دربیاورید.

طراحی شیکی که برای صفحه نمایش تاچ پد دوچرخه هوشمند وان موف Electrified S در نظر گرفته شده است امکان اطلاع از آمارهای مهمی مثل مقدار باتری، سرعت، مسافت طی شده و سطح قدرت را هنگام دوچرخه سواری می دهد، اما به لطف مکان در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش که درست روی تیوب بالایی دوچرخه است حواستان پرت نمی شود. به علاوه دوچرخه مذکور با داشتن ۱۸٫۱ کیلوگرم وزن همچنان یکی از سبک ترین دوچرخه های الکتریکی در بازار است، بخصوص با توجه به موتور قدرتمندی که دارد.

البته فراموش نشود که الکتریفاید اس به رنگ های خاکستری، سیاه و سفید با رگه های قرمز رنگ که البته در تعداد محدود در نظر گرفته شده، عرضه می شود و شروع فروش آن از ماه ژوئن با قیمت ۲۹۹۸ دلار می باشد، البته ۱۰۰۰ دستگاه از این مدل با قیمت ویژه ای که از ۱۹۹۸ دلار شروع می شد به منظور پیش سفارش عرضه گردید.

منبع: VanMoof

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا