گوناگون

درخشان: رفتار کي‌روش حرفه‌اي نبود

حميد درخشان در خصوص اعزام تيم ملي فوتبال به برزيل و ليست نهايي بازيکنان ملي‌پوش تصريح کرد: در هر صورت بايد به نظر کي‌روش احترام بگذاريم و اين حق انتخاب را براي او قائل شويم. او از روي سليقه خود اين نفرات را انتخاب کرد و آرزوي قلبي ما هم اين است که تيم ملي بتواند موفق باشد اما يکسري موارد وجود دارد که شايد اين موفقيت را کم کند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد:‌ اينکه انتخاب نفرات به سليقه کي‌روش بستگي دارد طبيعي است اما اتفاقاتي مي‌توانست بيشتر به تيم ملي کمک کند از جمله حضور خلعتبري که فکر مي‌کنم با تجربه و توانايي‌اش مي‌توانست به تيم ملي کمک کند. همچنين بودن يک دستيار ايراني در کنار کي‌روش بسيار مفيد بود.

اين کارشناس فوتبال در مورد خط خوردن آزمون و خلعتبري، تأکيد کرد: سردار آزمون جوان آينده‌داري است و هنوز به پختگي لازم نرسيده او مي‌تواند در آينده پيشرفت داشته باشد و نمي‌توان بابت خط خوردن او خرده گرفت اما خلعتبري مي‌توانست به تيم ملي کمک کند که ناديده گرفته شد. در هر صورت اميدوارم تيم ملي بازي هاي خوب و در خور شأن نام ايران انجام دهد.

درخشان درباره کناره‌گيري صالح از کادر فني تيم ملي عنوان کرد:‌ صالح استعفا نداد بلکه بايد ديد در اردوي اتريش چه کاري با او کردند که او را کنار گذاشتند. اين نوع برخورد به هيچ عنوان خوب نبود. ما قطعا بايد براي مربي ايراني که در کنار مربي خارجي قرار مي‌‌گيرد احترام قائل شويم. قرار نيست سرمربي خارجي فکر کند همه چيز را خودش مي‌داند و بقيه چيزي نمي‌دانند. کي‌روش سرمربي خارجي است و احتمال دارد بعد از جام جهاني از تيم ملي برود. بايد يک مربي داخلي به اين مسابقات اعزام مي شد تا تجربه خوبي از آن کسب کرده و آن را به مربيان‌مان انتقال مي‌داد. مسائلي وجود داشت که ما خيلي راحت از کنار آن گذشتيم.

وي افزود: اميد نمازي با آن برخورد از تيم ملي رفت و حالا هم مجيد صالح چنين اتفاقي برايش رخ داد. نوع برخورد کي‌روش به هيچ عنوان خوب نبود و عملکرد او در شأن يک مربي سطح اول دنيا نبود. به هر حال اميدوارم با تمام اين مسائل تيم ملي نتايج و بازي‌هاي خوبي در جام جهاني کسب کند.

کارشناس فوتبال در مورد پيش‌بيني‌اش از نتايج تيم ملي در جام جهاني تصريح کرد: ما بازي‌هاي دوستانه قوي انجام نداديم و تيم‌هاي خوبي را انتخاب نکرديم. وقتي همه چيز محدود باشد نمي‌توان قضاوت کرد. عملکرد ضعيف کي‌روش در بازي‌هاي دوستانه به خيلي از مسائل مربوط بود. شايد اگر بازي‌هاي سنگين تري انجام مي‌داديم نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر مي‌شناختيم. اميدوارم اتفاقي در جام جهاني رخ ندهد که افسوس گذشته را بخوريم. آرزوي قلبي‌ام اين است که تيم ملي در جام جهاني موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا