گوناگون

کِشي: مقابل يونان خوب حفظ توپ نکرديم

استفن کشي سرمربي تيم ملي نيجريه که يکي از رقباي ايران در جام جهاني 2014 است، پس از تساوي بدون گل شب گذشته (سه شنبه) عقاب‌ها برابر تيم ملي يونان در فيلادلفياي آمريکا که دومين تساوي متوالي آنها در بازي‌هاي تدارکاتي اخير‌شان بود، اظهار داشت: ما نتوانستيم مانند 15 دقيقه پاياني حفظ توپ کنيم و آن را لو مي‌داديم. ببينيم در بازي بعدي چه اتفاقي مي‌افتد.

به نقل از تسنيم، کشي که شاگردانش در بازي قبلي خود برابر اسکاتلند 2 بر 2 مساوي کرده بودند، فردا به مصاف تيم ملي آمريکا مي‌روند.

ژوزف يوبو،‌ کاپيتان تيم ملي نيجريه در خصوص اين بازي اظهار داشت: فکر مي‌کنم اين بازي، محک خوبي براي بازيکنان ما باشد. يک بازي مهيج خواهد بود و اميدوارم که بتوانيم در آن بازي عملکردمان را ارتقا دهيم.

در همين حال فرناندو سانتوس، سرمربي تيم ملي يونان نيز در خصوص بازي تيمش و نيجريه اظهار داشت: فکر مي‌کنم که در اين بازي توانستيم خيال مردم يونان را از آمادگي تيم ملي براي حضور در جام جهاني آسوده کنيم. فکر مي‌کنم بازي با نيجريه براي ما محک سختي بود به خصوص که ما مسافتي طولاني را از پرتغال براي رسيدن به آمريکا طي کرده بوديم. با اين حال به نظر من يونان در اين بازي از نيجريه بهتر بازي کرد. اين بخشي از روند رو به پيشرفتي است که ما مي‌خواهيم از تمام بازيکنان‌مان ببينيم.

تيم ملي نيجريه در گروه F جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي ايران، آرژانتين و بوسني و هرزگوين همگروه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا