گوناگون

درخشش ایسنا در جشنواره بسیج و رسانه

ایسنای اردبیل در جشنواره بسیج و رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری ایسنای اردبیل با گزارش «آشنای بی آشنا» اثر علی انوار توانست مقام دوم بخش گزارش همایش بسیج و رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل را به خود اختصاص دهد.

در این همایش سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در دفاع مقدس نهضت و مقاومت مردمی مظلومانه بود، افزود: امروز باید از طریق رسانه‌ها و ابزارهای ارتباط جمعی اقدام شهدا تبیین شده و نسل جوان بداند مدیون چه رشادت‌هایی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی بی بدیل در اتحاد، همبستگی و امیدآفرینی در بین مردم دارند، تصریح کرد: دشمن امروزه به خوبی متوجه این موضوع شده است که با جنگ نرم و رسانه‌ای همانند جنگ سخت و حتی شاید بیشتر از آن می‌تواند نفاق را در جامعه به راه انداخته و مردم را به نا امیدی و وحشت مبتلا سازد.

بابازاده با اشاره به رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید ایثارگری های رزمندگان را که با اخلاص با دشمن مقابله کردند به نسل کنونی انتقال دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم باید با نهایت تلاش، آرامش و امید را در جامعه حفظ کرده و تفکرات و اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در جامعه گسترش و پیاده سازند.

بابازاده با اشاره به نزدیکی ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع)، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز از مکتب امام حسین (ع) الهام گرفته و با تاسی به نام بزرگ امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) درس دیانت و طریق شکوه و عظمت و شور همراه با شعور حسینی را یاد گرفته و در این عرصه پرچمداری می‌کنند.

در ادامه سیفعلی موسی زاده به نمایندگی از خبرگزاری‌ها و رسول ناصر آزاد به نمایندگی از مطبوعات محلی سخنانی را در ارتباط با رسانه‌های استان بیان کردند و نادر پرستار به نمایندگی از هیات داوران بیانیه پایانی این هیات را قرائت کرد.

در این مراسم همچنین از پیشکسوتان روابط عمومی سپاه استان اردبیل رجب رجبی، سیف‌الله افسانه، میر هابیل موسوی، اسماعیل شفیعی و صاحبعلی رحیمی به عنوان پیشکسوتان این عرصه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در بخش گزارش رتبه اول سمیه شاهی و مهین روح نواز از خبرگزاری سبلانه، رتبه دوم علی انوار از خبرگزاری ایسنا و رتبه سوم مهران محمدی از اندیشه اردبیل تجلیل شدند.

جوایز بخش مصاحبه در رتبه دوم به زینب پرندک از اندیشه اردبیل و در رتبه سوم به مالک پناهی از جوان رسید و هیچ منتخبی حائز دریافت جایزه رتبه نخست نشد.

در بخش تیتر فرض اللهی از خبرگزاری فارس رتبه اول، زهرا محسنی فر از پیام اردبیل رتبه دوم و کبری سعادتی از امید اردبیل رتبه سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

منتخبان بخش مقاله و یادداشت در رتبه اول شهرام محمدی از اردبیل نوین، در رتبه دوم غلامحسین غاربی از آرتا و در رتبه سوم ناصر آزاد از پیام اردبیل بود.

در بخش خبر رتبه نخست شهناز سامی حصار از ساوالان، رتبه دوم مریم خداپناه از ندای مغان و رتبه سوم شهرام جباری از خبرگزاری فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

جوایز بخش عکس نیز در رتبه اول به موسی تقوی از جام جم و در رتبه دوم صادق پناهی از خبرگزاری برنا تعلق گرفت.

عبدالله مددی مدیر کل صدا و سیمای استان، پستی معاون سیمای صدا و سیما، حامدی معاون اطلاعات و اخبار، نریمانی معاون صدای صدا و سیما، جدی مدیر تولید سیما، بی غم مدیر پخش، فهیمی مدیر تولید و پخش خبر، گزارش رادیویی زبوری، هماهنگی اطلاعات و اخبار لیلا مولایی، خبرنگار واحد مرکزی خبر عاصمی، خبرنگار شبکه خبر مهاجری، خبرنگار شبکه سحر جواد نژاد، تهیه کننده برنامه‌های دفاع مقدس فریدی، تدوین گر دفاع مقدس صابر وسیله، گزارشگر برنامه تزه گون فتحی، تهیه کننده برنامه‌های راهیان نور اسماعیل زاده، نریتور برنامه‌های سپاه استان اسلامی و عبداللهی، گزارشگر برنامه حجاب و عفاف مجید زاده، تصویر بردار برنامه حجاب و عفاف فرهاد تقی زاده، گزارشگر صدا و سیما یعقوبی، تصویر بردار رزمایش ثامن الائمه کنعانی، مجری برنامه یادواره شهدا محمدی و تصویر بردار و خبرنگار افتخاری بسیج کسرایی به عنوان برگزیدگان صدا و سیما با دریافت لوح و جایزه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا