گوناگون

سفر روحانی به زنجان علی‌رغم شرایط بدجوی

استاندار زنجان گفت: علی‎رغم شرایط بد جوی و بارش‌های اخیر چند روزه طبق زمان‎بندی صورت گرفته سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه زنجان، جمشید انصاری در حاشیه آغاز به کار ستاد پاسخ‌گویی مردمی سفر ریاست‌جمهوری استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به برنامه‎ریزی صورت گرفته رئیس‌جمهور فردا (30 مهرماه) ساعت 9:30 صبح در فرودگاه زنجان مورد استقبال رسمی قرار می‎گیرد و علی‎رغم شرایط بد جوی این سفر انجام می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته و هماهنگی که با همه دستگاه‎های استان در راستای طرح مسایل استانی انجام شده است به نتایج این سفر و حضور رئیس‌جمهور در استان بسیار خوش‎بین هستیم.

انصاری تصریح‌کرد: مدت سفر رئیس‌جمهور دو روز تعیین شده که فعالیت ستاد پاسخ‌گویی مردمی در قالب سامانه 111 به مدت چهار روز به‌ صورت شبانه‌‎روزی آماده دریافت نقطه نظرات مردمی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: ادارات دولتی چهارشنبه تعطیل نیستند، اما با هماهنگی انجام شده با مدیران دستگاه‏‎های دولتی محدودیتی برای حضور افرد علاقه‌مند در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور وجود ندارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا