گوناگون

«درد پنهان» از مرگ و زندگی می‌گوید/ ساخت تله‌فیلم در شبکه قرآن

به گزارش خبرنگار مهر، بعداز ظهر چهارشنبه 10 اردیبهشت حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا رستگاران مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه از پشت صحنه فیلم تلویزیونی «درد پنهان» در کن بازدید کرد.

IMG11421677

این تله‌فیلم که به کارگردانی محمد بصیری و تهیه‌کنندگی محسن دانشور ساخته می‌شود چهارمین روز از تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذاشت و رابعه مدنی مادربزرگ دوست‌داشتنی فیلم و سریال‌ها همراه علی فرود بازیگر خردسال مقابل دوربین قرار داشتند.

امین ایمانی دیگر بازیگری بود که در این سکانس حضور داشت اما صحنه‌ای از بازی او در حضور مدیر شبکه قرآن ضبط نشد. او که پیش از این در سریال‌های مختلفی حضور داشته بیشتر با ایفای نقش شیطان در سریال «سقوط یک فرشته» شناخته می‌شود و نقش اصلی «درد پنهان» را برعهده دارد.

IMG11421541

این فیلم محصول گروه فیلم و سریال شبکه قرآن، داستان جوان بازیگری را روایت می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود به بیماری سرطان مبتلا است.

ساناز نوروززاده، مهدی فقیه، رابعه مدنی، اصغر تقی زاده، بهزاد رحیم خانی، علی فرود، ساناز حسن پناه و نوشین زارع از جمله بازیگران «درد پنهان» هستند.

IMG11421498

تصویربرداری این فیلم در کن برای ضبط بخشی از کار بود که به فشم مربوط می‌شد و عوامل از این لوکیشن که یک خانه باغ زیبا بود، به عنوان خانه‌ای در فشم نام بردند.

قرار است این تله فیلم در شهرهای دیگری چون جز تهران همچون مشهد و قم نیز تصویربرداری داشته باشد و سه عنصر مرگ، آگاهی و اندیشه در این تله فیلم نقش اساسی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا