گوناگون

سند مقدماتي طرح جامع حمل و نقل شش ماه آينده ارائه مي شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس آخوندي در ابلاغ انتصاب سيدمجيد برهاني به عنوان رئيس كارگروه «جمع‌بندي و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل كشور» يادآور شد: به جنابعالي ماموريت داده مي‌شود با كمك اعضاي محترم كارگروه و صاحب نظران مطلع حرفه‌اي و دانشگاهي نسبت به جمع‌بندي مطالعات انجام شده و انتشار آن در وضعيت موجود و به عنوان سند مقدماتي حداكثر ظرف شش ماه اقدام و گزارش پيشرفت كار را به صورت منظم ارائه فرمایيد.

وي اضافه كرد: اين كار به نحوي بايد انجام شود كه زمينه لازم براي تكميل مطالعات و انتشار سند نهايي و اخذ مصوبه هيئت وزيران را به شكل مناسب فراهم كند.

وزير راه و شهرسازي در پايان ابلاغ انتصاب رئيس كارگروه «جمع‌بندي و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل كشور» يادآور شد: براي انجام مطلوب ماموريت، ترتيبي داده شده است تا مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي امكان استقرار هيئت و تأمين نيازهاي اداري و مالي را به نحو مناسب انجام دهد. همچنين معاونت‌هاي ستادي ونمايندگان سازمان هاي تابعه براي تحقق اين امر خطير همكاري‌هاي لازم را انجام خواهند داد.

همچنين وزير راه و شهرسازي در ابلاغ هاي جداگانه امير جعفرپور، بهروز غروي ، سيدعليرضا سيدوكيلي، جبارعلي ذاكري، محمود صفارزاده و محمدرضا كامياب را به عنوان عضو كارگروه «جمع بندي و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل كشور» تعيين كرد.

آخوندي در اين ابلاغ ها تصريح كرده است: كارگروه مذكور به مسئوليت جناب آقاي مهندس برهاني مشاور وزير در امور مهندسي و ساخت، موظف است در مهلت مقرر نسبت به بررسي و تنظيم و جمع‌بندي و انتشار مطالعات انجام شده به نحوي سودمند و قابل استفاده براي بخش‌هاي مختلف حمل‌و‌نقل اقدام كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا