گوناگون

"دریانوردان" پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بین دو تیم گلساپوش یزد و دریانوردان پارس جنوبی در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزار شد که تیم دریانوردان موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در حالی که مسابقه رفت این دو تیم در شهر یزد با نتیجه سه بر دو به سود تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر به پایان رسیده بود، در دیدار برگشت هم این مسابقه در سه وقت 12 دقیقه‌ای با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید و دریانوردان قهرمان این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه مسابقات فوتبال ساحلی با نتیجه مساوی پایان نمی‌یابد و این مسابقه به وقت اضافی کشیده شد و در وقت اضافی هم گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

دریانوردان پارس جنوبی در مسابقه رفت سه امتیاز را کسب کرده بود ولی در این مسابقه چون بازی در زمان قانونی بازی مساوی شده است، تیم برنده در وقت اضافی تنها دو امتیاز کسب می‌کرد و با این حساب تیم دریانوردان قهرمان این دوره از مسابقات شده است که طبق روال کار به وقت اضافی و ضربات پنالتی کشیده شد.

برای دریانوردان پارس جنوبی در این مسابقه مسلم مسیگر و امیرحسین اکبری و حسن جوادی گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی این مسابقه، علی نادری، امیرحسین اکبری و علی اسرافی برای تیم دریانوردان گلزنی کردند و تیم گلساپوش هم فقط یکی از پنالتی‌ها را گل کرد تا دریانوردان در دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی برسد.

استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان استان بوشهر نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا