گوناگون

دستاوردهای جهاد دانشگاهی مصداق کارآمدی مدیریت جهادی است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان جهاد دانشگاهی را نماد توسعه علمی کشور دانست و گفت: دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سه دهه اخیر، نمود و مصداقی از کارآمدی مدیریت جهادی است.

منوچهر صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، با بیان اینکه در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، جهاد دانشگاهی در 16 مرداد به‌منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، به‌عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی تأسیس شد، اظهارکرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه‌ریزی فرهنگی تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی در قشر جوان به‌ منظور مقابله با غرب‌زدگی و انحرافات در چارچوب سیاست‌های فرهنگی کشور از مهمترین دستاوردهای این نهاد است.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه توفیقات و دستاوردهای مهم جهاددانشگاهی در سه دهه اخیر، نمودی از بهره‌گیری از مدیریت جهادی است، یادآور شد: این نهاد توانسته در سایه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتکا به توان علمی و نیروی انسانی باورمند به آموزه‌های اسلام ناب و انقلاب شکوهمند اسلامی دست یابد.

وی گفت: جهاددانشگاهی باید همه تجربه و توان خود را در راستای تحقق شعار امسال و عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به‌کار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان جهاد دانشگاهی را نماد توسعه علمی کشور دانست و گفت: این نهاد انقلابی متشکل از خیل عظیم دانشگاهیان خلاق، نوآور و صف‌شکن است که می‌تواند نوآوری‌های علمی را همچون خونی تازه در رگ‌های نهادهای کشور جاری سازد.

وی با اشاره به فعالیت دو خبرگزاری معتبر ایسنا و ایکنا در این مجموعه اظهارکرد: گذشته از خبرگزاری ایسنا که از جایگاه ممتازی برخوردار است، خبرگزاری قرآنی ایکنا نیز در توسعه فرهنگ قرآنی دینی استان رسانه‌ای تأثیر‌گذار است و با انعکاس اخبار قرآنی، دینی، دفاع‌مقدس و … توانسته در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و… گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا