گوناگون

دستاوردهای دوران دفاع مقدس حاصل مدیریت جهادی بود

81144221 5660790

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سرتیپ ˈمحمدحسن نامیˈشامگاه سه شنبه در نشست مدیریت استراتژیک با حضور مدیران دستگاه های اجرایی اندیمشک افزود: سیاست راهبردی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در قالب شعار امسال در دفاع مقدس وجود داشت.

وی افزود:اگر نگاهی عمیق به نامگذاری سالهای یک دهه اخیر توسط رهبر معظم انقلاب داشته باشیم به عمق مفاهیم آن در زمینه مدیریت جهادی پی خواهیم برد.

نامی با بیان این که تمام معنی و مفهوم شعار امسال در دوران دفاع مقدس به طور کامل متجلی بود اظهار کرد:اعمال مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس موجب شد تا دستاورد های آن دوران نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کند.

وی خودکفایی کشور در صنایع دفاعی را حاصل خلاقیت ، ابتکار و پشتکار جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس دانست و افزود:دفاع مقدس همچون یک کارخانه آدم سازی بود.

وی افزود:نبرد اصلی ما با صهیونیسم است و امریکا امروز ابزاری در دست صهیونیست ها به شمار می رود.

نامی با تاکید بر تکیه بر ظرفیت ها و توان داخل کشور در همه عرصه ها گفت:راهبرد فرهنگی و اقتصادی نظام در سال فرهنگ و اقتصاد با تکیه بر ظرفیت های بالای کشور قابل تحقق است.

امام جمعه اندیمشک نیز در این نشست در سخنانی گفت: مهمترین راهبرد ما در دوران دفاع مقدس عمل به تکلیف بود که توانستیم با این امر به موفقیت های خوبی دست یابیم.

حجت الاسلام ˈنعمت اله خدامیˈافزود:باید وظیفه و تکلیف خود را در مقاطع مختلف شناخت و به آن عمل کرد زیرا این تکلیف گرایی موجب پیروزی در همه ابعاد خواهد شد.

خدامی افزود:علم و فرهنگ ، همچنین اقتصاد از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند که باید برای تحقق آنها در سال جاری با همت مضاعف وارد صحنه شد. ک/2

7281/648 ** 1917

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا