گوناگون

دستگاه های اجرایی کرمانشاه برای مبارزه با قاچاق کالا برنامه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی بابادی در دومین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه معضل اعتیاد زمینه ساز عدم توسعه اجتماعی و فرهنگی هر جامعه ای است٬ اظهار داشت: باید توجه داشت که آسیب شناسی اعتیاد به تنهایی کفایت نمی کند، لذا باید در راستای ریشه کنی و خشکاندن معضل اعتیاد و پیامدهای مترتب بر آن اقدامات موثری از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط صورت گیرد که قطعا تلاش همه جانبه را می طلبد.

استاندار کرمانشاه گفت: از دستگاه های اجرایی ذیربط استان کرمانشاه انتظار می رود که با برنامه ریزی های مدون و محاسبه شده به منظور حذف پدیده شوم قاچاق کالا اقدامات قابل توجهی انجام دهند.

رضایی همچنین ترسیم برنامه مشخص و رو به جلو که منجر به شناسایی عوامل مخرب این پدیده شود از سوی متولیان امر را ضرورتی مهم برشمرد و گفت: قطع و یقین باید برنامه جامع و کاملی برای پیشگیری از اعتیاد از جانب دستگاه های تاثیر گذار از قبیل آموزش و پرورش٬ بهداشت و درمان و دیگر نهادهای اجتماعی تدوین شود.

رضایی تاکید کرد: استان کرمانشاه باید در زمینه مبارزه و ریشه کنی مواد مخدر و مسائل آسیب زای اجتماعی دیگر به عنوان پایلوت در کشور قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه در پایان بر ریشه کنی این پدیده مخرب به صورت جهشی تاکید کرد و از مسئولان امر خواست که در این خصوص تلاش و اهتمام ویژه ای بکار گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا