گوناگون

دستگیری باطری دزدها در گرمسار

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارقان حرفه‌ای باطری خودروهای سنگین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، سرهنگ سیدعلی‌اکبر میری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت باطری خودروهای سنگین و ایراد خسارت به ناوگان حمل و نقل بار در استان سمنان، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان گرمسار قرار گرفت.

وی ادامه داد: هم‌زمان با انجام تحقیقات گسترده برای شناسایی سارقان، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در نقاط مختلف شهرستان گرمسار فعالیت ویژه خود را آغاز کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار اضافه‌کرد: در همین راستا ماموران پاسگاه شهید مصطفی‌خمینی گرمسار به یک دستگاه مینی‌بوس مظنون و با نزدیک‌ شدن به کامیون دو نفر را در حال بازکردن باطری خودرو مشاهده که با دیدن ماموران گریختند.

وی افزود: با تعقیب سارقان، هر دو سارق که اهل و ساکن ورامین بودند، دستگیر و به پاسگاه انتظامی منتقل کردند.

میری گفت: متهمان در بازجویی‌های به هشت فقره سرقت باطری اعتراف و اذعان داشتند در محل‌های تاریک و خلوت به سرقت باطری‌های خودروهای سنگین می‌پرداختند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار از تشکیل پرونده برای متهمان و اعزام به مراجع قضایی خبر داد و به عموم رانندگان و خصوصا صاحبان خودروهای سنگین توصیه کرد: برای استراحت در جاده‌های استان در محل‌های روشن و با نور کافی و حتی‌الامکان در پارکینگ‌ های پیش‌بینی شده توقف کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا