گوناگون

دشمنان جمهوری اسلامی از تفکر و نیروی بسیج هراس دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کنگاور، ضمن اشاره به فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: امام حسین (ع) هر آنچه را که داشت در جهت کسب رضای خداوند و احیای ارزش های اسلامی فدا کرد و هیچ گاه حاضر به تسلیم در برابر ستمگران نشد.

وی افزود: وظیفه همه ما نیز این است که با تبعیت از امام خود در جهت حفظ ارزش های والای اسلامی قدم برداشته و در این راه از هیچ قدرتی هراس نداشته باشیم.

سردار ریحانی گفت: امروزه دشمنان با استفاده از برنامه های مختلف و تبلیغات گسترده به دنبال ضربه زدن به کشور و تضعیف فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: در این شرایط همه باید هوشیار بوده و طبق فرمایش امام راحل(ره) پیرو ولایت فقیه باشیم تا گمراه نشده و آسیبی به کشور ما وارد نشود.

وی در پایان با اشاره به هراس دشمنان از تفکر و نیروی بسیج، گفت: حضور نیروی مخلص و با ایمان در بسیج موج رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

در پایان این مراسم از تلاش های سرهنگ حسین قبادی بصیر قدردانی و سرهنگ علی حیدر نژاد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کنگاور معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه معرفی شد

امروز همچنین مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد.

سردار ریحانی در این مراسم به نقش مهم عشایر در دفاع از مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: عشایر غیور همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

وی افزود: عشایر ایران همواره نشان داده اند که برای دفاع از مرزهای کشور و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام توان و آمادگی حضوری فعال دارند.

در پایان این مراسم نیز ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ منصور فتاحی، سرهنگ نبی احمدی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه معرفی شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا