گوناگون

دشمنان هنوز ملت غیور ایران را نشناخته اند / انقلاب اسلامی نگرش ملت ها را تغییر داده است

وی دو عامل برپایی انقلاب اسلامی  را امام و ملت دانست و اظهار کرد: امروز نمی توان با چند ساعت و چندین جلسه در مورد شخصیت والای امام راحل صحبت کرد زیرا عشق، ایثار، هوشمندی بالا، ایستادن در برابر زورگویان و ظالمان، اندیشه ای والا و مثال زدنی، شخصیتی شجاع و دارای عزت نفس، تنها بخشی از ویژگی های امام خمینی (ره) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: بی تردید همه انسان ها می توانند به رشد و شکوفایی و اوج کمال دست یابند و حال سوال اینجاست که امام چگونه توانستند به درجات بالایی از رشد برسند؛ بی شک رمز و راز رشد و عزت امام، اخلاص و چنگ زدن به حبل الله است و این عوامل شرط پیشرفت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه کار برای خدا و اخلاص سبب عزت آدمی می شود، اظهار کرد: البته شرط رسیدن به موفقیت، جدای از اخلاص؛ عشق به امام عصر(عج) نیز هست و این امر واسطه انسان و خداوند است.

امام خمینی(ره)، عظیم ترین تحول انسانی را بعد از پیامبر اکرم(ص) هدایت کرد

وی تصریح کرد: این انقلاب متعلق به همه بشریت و انسان های کمال جو است و تا امروز نیز این ملت با وجود تمامی اندیشه های ناروا و تحمیل های بدخواهان، مومن تر، عدالت طلب تر و هوشمند تر در تمامی صحنه ها ایستاده و دشمنان این نظام نیز خیالی واهی در سر می پرورانند چرا که ملت ایران تا آخرین نفس از ارزش های انقلاب پاسداری کرده و پای آرمان های این نظام می ایستد.

رئیس جمهور سابق کشورمان اظهار داشت: ملت ایران از جمله ملت های پیشرو است و امروز تنها راه غلبه و تسلط بر دشمنان و خاتمه دادن به بدخواهی ها؛ اعتماد به ملت و ایستادگی بر ارزش ها است و در حقیقت این راهی است که امام بر ادامه آن تاکید داشته و خود نیز در این مسیر حرکت می کردند.

وی یادآور شد: در حال حاضر معدود ملتی همانند ملت غیور ایران اسلامی توانسته با حفظ وحدت و یکپارچگی، آزادی خواه باشد و بی شک سهم ملت ایران در ماندگاری ارزش های الهی بی نظیر و یگانه است.

وی بیان کرد: امروز ما باید قدردان این ملت صبور و هدفمند باشیم؛ این ملت با استواری و همگرایی، پرچم توحید، عدالت و عشق را بر فراز جهان بر افراشته است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه قطار انقلاب اسلامی با عزت همچنان در حال حرکت است، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی علیرغم تمامی مشکلات  همچنان در حال حرکت است و خللی در آن ایجاد نشده است و می توان این انقلاب را یک حرکت انسانی عمیق و تحولی بزرگ در میان ملت ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردها یادگاران امام و امت است و باید در محافظت از آن نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان خادم کوچک ملت تا آخرین لحظات در خدمت به انقلاب و ارزش ها و اصول آن باقی خواهم ماند.

احمدی نژاد بیان کرد: امام خمینی(ره)، پرچم انقلاب را برافراشت و عظیم ترین تحول انسانی را بعد از پیامبر اکرم(ص) هدایت کرد لذا امروز می توان به جرات اعلام کرد که یکی از دلایل موفقیت ایشان کار برای خدا و اخلاص در تمامی امور بوده است و اگر هر انسانی امروز اخلاص داشته باشد موفق خواهد بود زیرا اصل هر اندیشه متعالی توحید است و اصلی ترین جلوه آن اخلاص است.

انقلاب اسلامی یک گام بلند و انفجار بزرگ معنوی است

وی افزود: انقلاب اسلامی در سیر تحول خود، حرکت های رو به رشدی را انجام داد و در حقیقت می توان این انقلاب را یک گام بلند و انفجار بزرگ معنوی دانست و امروز اکثریت ملت ها دوست دارند تا چنین انقلابی در درون کشورهای خود داشته باشند.

محمود احمدی نژاد تاکید کرد: معیارها، آرمان ها و اهداف این انقلاب عظیم را باید با بعثت انبیاء مقایسه کرد زیرا غایت و هدف آن حرکت در مسیر  انبیاء بوده و ایران با انقلاب و ایجاد جمهوری اسلامی، پایگاهی بزرگ و مهم در سطح جهان پیدا کرده است. زیرا آرمان ها و دستورات الهی در جوهره این نظام مقدس و انقلاب آن دنبال شده است.

رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی ایران توانست مسیر اندیشه ملت ها، نوع آرمان خواهی، نگرش و اهدافی را که پی می گیرند، تغییر دهد و این امر در حالی است که آرمان های انقلاب اسلامی هر روز و به سرعت به مطالبات ملت ها تبدیل می شود و این امر نشان می دهد که این انقلاب نورانی و بزرگ است.

گفتنی است، در این مراسم داود احمدی‌نژاد و غلام‌حسین الهام؛ رئیس جمهور سابق کشورمان را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا