گوناگون

دشمن از توانمندی‌های علمی و نظامی ايران آگاه است/ برخی افراد داخلی پيشرفت ها را قبول ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسين كريمي اول پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: ما در دفاع به دنبال مصلحت انديشي نيستيم چرا كه اگر دشمن بخواهد تعرضي انجام دهد جواب تعرضش را مي دهيم.

وي با اشاره به مسئله سوريه تصريح كرد: اگر آمريكا به سوريه حمله نمي كند و راه حل سوريه را حل مسائل سياسي مي داند براي اين است كه مي داند الگويي كه سوريه از آن پيروي مي كند، الگوي ايراني است و اگر بخواهد به سوريه حمله كند بايد با ايران و حزب الله طرف شود.

كريمي اول پيشرفت ها را در حوزه نظامي غرور آفرين توصيف كرد و اظهار داشت: آمريكا مي داند كه در خاورميانه قدرت نوظهوري به نام جمهوري اسلامي ايران به وجود آمده است براي همين هراس دارد از اين كه بخواهد به ما تعرض كند.

برخي افراد داخلي پيشرفت ها را قبول ندارند

وي با بيان اينكه ايران در زمينه علمي توانسته به پيشرفت هاي زيادي دست يابد، اذعان داشت: ايران توانسته با وجود تمامي هجمه ها و توطئه ها دشمنان در بسياري از زمينه هاي علمي پيشرفت كند اما متاسفانه برخي  افراد داخلي اين پيشرفت ها را قبول ندارند.

جانشين سپاه نينوا استان گلستان افزود: دشمن توانسته امروز قبول كند كه ايران در حال پيشرفت است و نگران است كه در آينده با وجود اين پيشرفت ها دچار چالش هايي شود.

وي با عنوان اينكه الگوي مناسب بايد به دانشجويان توسط اساتيد منتقل شود، بيان داشت: استادان و مسئولان دانشگاه بايد  تلاش كنند تا اراده، حس اعتماد به نفس و مولفه هاي انقلاب اسلامي را به دانشجويان انتقال دهند چرا كه هر جا كه  تلاش كرده ايم توانسته ايم در تحريم ها راه برون رفت را پيدا كنيم.

كريمي اول ادامه داد: مي توانيم با استفاده از توانمندي هاي دروني، اراده قطعي و مديريت جهادي تمامي مشكلات از جمله مشكلات اقتصادي را حل كنيم.

وي خطاب به برخي از افراد خاطرنشان كرد: برخي از افراد حل مشكلات را وابسته به بيرون مي دانند و بايد بدانند كه دشمن هيچ وقت نمي تواند با ما كنار بيايد و هيچ وقت قابل اعتماد نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا