گوناگون

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برای حضور گسترده مردم در مراسم 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با صدور بیانیه ای از عموم مردم ولایتمدار این استان برای شرکت گسترده در مراسم یوم‌الله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه روز یکشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن اعلام تسلیت و تعزیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، از برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان همزمان با عاشورای حسینی خبر داد.

همچنین در این بیانیه آمده است: تقارن تاریخی، معنادار و پر مفهوم یوم‌الله 13 آبان با عاشورای حسینی و برپایی تجمع استکبارستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز در سراسر کشور و استان، پاسخی رسا به ندای حق‌طلبی و حقیقت جویی، آزادگی و حریت ‘هل من ناصر ینصرنی’ امام حسین (ع) در ظهر عاشورا است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزوده است: تجمع بزرگ 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح عاشورا در سراسر استان و در محل‌های اعلام شده توسط ستاد شهرستان‌ها، باحضور خیل عظیم وفاداران و عاشقان حسینی، هیات‌های مذهبی، دسته‌های عزاداری، وعاظ، سخنرانان، مداحان، ذاکران و پیر غلامان حسینی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از آحاد مردم عاشورایی و حسینی استان خواسته است که با حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی خود درمراسم یوم‌الله 13 آبان و سردادن شعار همیشگی ‘مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل’، فریاد رسای ‘هیهات من‌الذله’ حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب جهان برسانند.

مراسم یوم‌الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 صبح سه‌شنبه همزمان با عاشورای در نقاط مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.

این مراسم در گرگان از ساعت 11صبح با حضور اقشار مختلف مردم سوگوار در چهارراه میدان عباسعلی آغاز و با اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا