گوناگون

دعوت مجمع نیروهای خط امام(ره)اردبیل از مردم برای استقبال از رییس‌جمهور

شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) استان اردبیل در بیانیه‌ای با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اعلام کرد: باردیگر خطه اردبیل، میزبان دولتداری از تبار یاران انقلاب و دوستداران حضرت امام(ره) است.

این بار سبلان بزرگ شه‌پرهای زخمی و خسته خود از چندین سال بی‌عدالتی و فریب و مهرسوزی را به وسعت تاریخ پر افتخار اردبیل گشوده تا کاروان پرامید تدبیر را ارج اعلا نهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این بیانیه آمده است: مردم شریف اردبیل این بار نیز نجیبانه به استقبال فرزند دلسوز ایران عزیز خواهند رفت و هم‌چون گذشته حمایت صریح و قطعانه خود را به دور از هرگونه چشم داشتی به رخ دلواپسان زر و زور و تزویر خواهند کشید.

در این بیانیه آمده است: امروز تحلیل عمومی براین است که شیطنت‌ها و سنگ‌اندازی‌های داخلی دلواپسان که پایدارانه بر طبل نفاق می‌کوبند کمتر از مشکلات و مسایل پیش رو در عرصه بین‌المللی برای دولت نیست و همان طوری که در 24 خرداد 92 حکم به تغییر دادند قطعا در انتخابات مجلس پیش رو نیز این حکم را اجرا خواهند کرد.

مجمع نیروهای خط امام(ره)اردبیل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های اصلاح‌طلب و پیشرو، با دعوت از مردم همیشه در صحنه در مراسم استقبال از ریاست جمهور، حمایت هوشمندانه خود را در راستای آرمان‌های اصلاح طلبانه از دولت تدبیر و امید و برنامه‌های آن اعلام کرده و خاطرنشان می‌سازد این دولت با داشتن پشتوانه مردمی و همراهی و تعامل با جامعه اصلاح‌طلبی، تمام امیدهای دلواپسان را به یاس تبدیل خواهند کرد و از ریاست جمهور به عنوان سرسلسه تدبیر و امید درخواست مجدانه داریم تا با قدرت و صراحت همچون گذشته در مسیر اعتلای نام ایران بزرگ و افتخار ایرانی گام بردارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا