گوناگون

دفاع از مظلوم باید برای همه مردم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

81241617 5830185

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ روز جمعه در جمع نمازگزاران گنبدی، افزود: دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم همواره سیاست خارجی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

وی بااشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، از سکوت مجامع بین المللی و امت اسلامی در قبال این جنایات انتقاد کرد و گفت: درحالی که مردم مظلوم غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی بودند، جهان اسلام درحال تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال بود و برای برد و باخت یک کشور اروپایی یا آمریکایی دعا می کرد.

حجت الاسلام سبحانی اضافه کرد: درحالی که در آموزه های دینی ما آمده است اگر مسلمانی صدای کمک مظلومی را بشنود و آن را اجابت نکند، مسلمان نیست، متاسفانه امت اسلامی و رسانه های آن در مقابل کشتار مردم مظلوم غزه و کشتار مردم عراق، در غفلت بودند.

وی همچنین با انتقاد از سازمان ملل درد فاع از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: در حالی که این رژیم خونخوار شروع کننده جنگ بود، سازمان ملل در کمال تعجب، مقاومت فلسطین را به قطع حملات موشکی فرا می خواند که جای بسی خجالت است برای این سازمانی که عنوان بین المللی را یدک می کشد.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به در پیش بودن روز قدس، برلزوم اهتمام ویژه امت اسلام بویژه ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی ضد صهیونیستی و ضد استکباری تاکید کرد.

حجت الاسلام سبحانی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع)، برلزوم بهره مندی از فضائل شب های قدر تاکید کرد و گفت: مردم باید حضوری پرشور درمساجد که ما هرچه داریم از منابر این مساجد است، شرکت نمایند.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا