گوناگون

دقيقي: قسمت نبود شاگرد قلعه‌نويي شوم

 سعيد دقيقي درباره پيوستنش به تيم پيکان گفت: تصميم گرفته بودم که براي آزمون کنکور دکتراي مديريت ورزشي در تهران حضور داشته و در يکي از تيم‌هاي تهراني بازي کنم. به همين دليل نتوانستم در تراکتورسازي تبريز بمانم.

وي افزود: دومين دليل پيوستنم به تيم پيکان اين بود که براي اين تيم بازي کرده بودم و با فضاي باشگاه آشنايي داشتم. با وجود پيشنهاداتي که از تيم‌هاي استقلال، ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران داشتم، شرايط در تيم پيکان بهتر بود و با توجه به هدف‌گذاري اين باشگاه و تيم خوبي که در حال بستن است، راغب شدم که به اين تيم بروم.

مهاجم تيم فوتبال پيکان در خصوص اينکه چرا به پيشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداده است، اظهار داشت: من از چند تيم تهراني از جمله استقلال پيشنهاد داشتم اما انگار قسمت نبود شاگرد قلعه‌نويي شوم. با اين حال من به قلعه‌نويي اعتقاد دارم و اميدوارم در سال‌هاي آينده افتخار شاگردي ايشان را داشته باشم. روند مذاکرات ما طوري بود که در نهايت ترجيح دادم به پيکان بروم.

وي در ادامه تأکيد کرد: از انتخاب پيکان خوشحالم و با توجه به اينکه يک سال در اين تيم بازي کرده بودم، بعد از بررسي شرايط تصميم گرفتم با باشگاه قرارداد امضا کنم. پيکان باشگاه منظمي است و امسال هم هدف دارد که تيم خوبي را شکل بدهد، از طرفي من به مسئولان پيکان قول داده بودم که به اين تيم بروم و از انتخابم راضي‌ام.

دقيقي همچنين در خصوص دلايل جدايي‌اش از تراکتورسازي خاطرنشان کرد: به دليل مشکلات شخصي نمي‌‌توانستم در تبريز بمانم و  اين را از قبل هم گفته بودم. براي تراکتورسازي و رسول خطيبي آرزوي موفقيت دارم و هواداران اين تيم را از صميم قلب دوست دارم. من در تراکتورسازي به آنچه که مي‌ خواستم رسيدم و نقش کوچکي در قهرماني اين تيم داشتم. فکر مي‌‌کنم وقتش رسيده بود تا تصميم ديگري بگيرم.

وي در پاسخ به اين سؤال که «آيا پيکان را بايد با جذب اين نفرات مدعي قهرماني بدانيم؟»، گفت: پيکان بازيکنان خوبي دارد ولي فراموش نکنيد که اين تيم تازه به ليگ برتر آمده است. تيم ما بايد به فکر قرار گرفتن در نيمه بالاي جدول باشد و از تيمي که تازه به ليگ برتر آمده است نبايد توقع قهرماني داشته باشيم.

مهاجم جديد تيم فوتبال پيکان در خاتمه اعلام کرد در فصل پيش رو پيراهن شماره 10 اين تيم را برتن خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا