گوناگون

دلیل حمایت آمریکا از گروهک تروریستی داعش ترس از بیداری اسلامی است

81241672 5830269

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: گروهک ضدبشر و ضداسلام داعش از سوی دشمنان مسلمانان تجهیز شده و اکنون در حال ارتکاب جنایت های بی رحمانه و بی شرمانه در عراق هستند.

وی بیان کرد: ملت مسلمان عراق با اتحاد، انسجام و همدلی خود می توانند گروهک تروریستی داعش را شکست داده و برای همیشه نابود کنند.

حسینی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برخی موضوعات بی پایه و اساس شامل مفقود شدن سه نفر از اسراییلی های ساکن در غزه را بهانه ای برای آغاز حملات نظامی به این منطقه اشغالی قرار داده و جنایت های متعددی را علیه مردم بی دفاع انجام می دهد.

وی عنوان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر نه تنها این جنایات را محکوم نمی کنند بلکه دفاع کردن را حق رژیم صهیونیستی دانسته و فلسطینی ها را متجاوز می دانند.

حسینی ابراز داشت: سکوت و بی تفاوتی برخی کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی غزه ننگین و شرم آور است.

وی افزود: فضایل امام علی (ع) بی حد و مرز بوده و از مهمترین آنها می توان به شجاعت، عدالت، سخاوت و مروت اشاره کرد.

حسینی با اشاره به اینکه بر اساس روایات متعدد بهترین اعمال در ماه رمضان دوری از گناه و محرمات است، گفت: شب های قدر فرصتی ارزنده و بی بدیل برای استغفار، توبه، دعا، مناجات و راز و نیاز است و مسلمانان باید نسبت به بهره گیری هر چه بیشتر معنوی از این شب ها تلاش کنند.

7535/671

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا