گوناگون

دهه چهار انقلاب اسلامی دوره پیشرفت وعدالت است

81136352 5647498

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: مدیریت ومسوولیت درنظام مقدس اسلامی وسیله ای برای خدمت رسانی و احقاق حقوق مردم و اعمال قانون و برقراری عدالت درجامعه است.

وی اضافه کرد: درفرهنگ اسلام، قرآن و توصیه های حضرت علی (ع) پذیرش مسوولیت یک تکلیف است واگر ما در گوشه ای از کشور دیدیم که می توانیم مسوولیت درنظام برعهده بگیریم باید خود را درمعرض قراردهیم.

امام جمعه خورموج بیان کرد: مسوولیت ها در نظام اسلامی امانت است که برای خدمت رسانی واحقاق حق مردم به ما سپرده می شود.

وی با تقدیر از خدمات سید علی هاشمی به عنوان فرماندارسابق دشتی که خدمات بسیار ارزنده ای دراین سه سال و بویژه حادثه زلزله سال گذشته داشتند از انتصاب غلامرضا مهرجو به عنوان فرماندارجدید که فردی بومی با سابقه خوب ومدیری قوی و توانمند ایت استقبال کرد وخواستارهمکاری همه مسوولان برای حل مشکلات اساسی این شهرستان شد.

مصلح گفت: شهرستان دشتی یکی ازشهرستان های نجیب و کم مسئله و امن استان است ومردمی مومن ومتدین ومذهبی دارد اما درزمنیه صنعتی وتجاری ورفاه عمومی واقتصادی پیشرفت خوبی نداشته است.

امام جمعه خورموج افزود: امروز بیکاری یکی ازمعضلات شهرستان دشتی است و نیروهای تحصیل کرده بیکارزیادی داریم.

وی از استانداربوشهر خواست به فرماندارجدید شهرستان برای توسعه زیرساخت های اقتصادی بویژ] درزمنیه کشاورزی مساعدت بیشتری داشته باشد. ک/2

7206/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا