گوناگون

دوربين مداربسته ناجی دسترنج صاحب فروشگاه شد/ خوشگذرانی با مواد مخدر پس از سرقت

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته ماموران گشت کلانتري 146 حکيميه  هنگام گشتزني در محدوده خيابان “بوستان” واقع در شهرک والفجر  بودند که فردی به آنها مراجعه کرده و ضمن معرفي خود به عنوان مالک يک فروشگاه، عنوان داشت که شب گذشته از مغازه اش سرقت شده است.

با توجه به حساسيت موضوع پرونده به دايره قضايي منتقل شده و تيمي از ماموران اين يگان وظيفه رسيدگي به پرونده را بر عهده گرفتند و به تحقيقات در اين خصوص پرداختند.

با بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فروشگاه به دوربين هاي مداربسته مجهز است و به احتمال زياد يکي از اين دوربين ها واقعه شب سرقت را ضبط کرده است.

بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده فيلم هاي دوربين مذکور بررسي شد که در نتيجه ماموران موفق شدند لحظه ورود و سرقت سارق را که به نحوی  روشن و واضح در دوربين ضبط شده بود مشاهده و به دست آورند.

در ادامه  با بررسي هاي دقيق تر ماموران دريافتند که اين سارق يکي از متهمان سابقه دار این منطقه است که تا کنون چندین بار به اتهام سرقت از فروشگاه هاي اين محدوده به زندان افتاده است اما اکنون پس از رهايي از زندان مجددا به سراغ کارهای خلاف خود بازگشته است.

به اين ترتيب ماموران با کسب مجوز قضايي به محل پاتوق متهم واقع در محدوده حکيميه تهرانپارس رفته و طي يک عمليات ضربتي او را که در حال مصرف مواد مخدر بود، بازداشت و کليه اموال مسروقه را که در انبار منزلش پنهان کرده بود کشف و ضبط کردند.
سر انجام با دستگیری متهم که “ع” نام داشت در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت از فروشگاه مذکور معترف شد.

سروان فرهاد واقعي، رييس کلانتري 146 حکيميه  درباره ابن خبر گفت: متهم پس از تکميل پرونده راهي پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ شد و اموال مالباخته پس از صورتجلسه به وي تحويل داده شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا