Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

دوربین سلفی محور LUMIX GF8 پاناسونیک معرفی شد + عکس

دوربین LUMIX GF8 پاناسونیک  در حالی توسط کمپانی پاناسونیک معرفی‌ شد که این دوربین یک مدل ارتقا یافته‌ی از دوربین مدل GF7 است که البته با این تفاوت که برای طرفداران سلفی ساخته شده تا بتوانند تصاویر سلفی با کیفیتی فوق العاده‌ تهیه کنند.با میهن پست همراه شوید.

دوربین LUMIX GF8 پاناسونیک  دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS است که با لنز میکرو چهار سوم همراه شده. این سنسور دارای حساسیت ISO 25600 و سیستم کنتراست AF است که می‌تواند صورت و همچنین چشمان را شناسایی کند. دوربین جدید پاناسونیک توانایی ضبط ویدیو ۱۰۸۰p@60fps را داشته و از Wi-Fi درون ساختی بهره می‌برد تا بتوان تصاویر را به صورت بی‌سیم به دستگاه دیگری منتقل کرد.

در LUMIX GF8 یک صفحه‌ی لمسی قابل چرخش وجود دارد که می‌توان صفحه را چرخانده تا حتی بتوان تصاویر سلفی نیز گرفت. دوربین جدید پاناسونیک از افکت‌های جالبی مانند تغییر تکسچر پوست، باریک کردن صورت، سفید کردن دندان‌ها در عکس بهره می‌برد. البته قابلیت‌های دیگری نیز هست که اگر دقت کرده باشید نمونه‌ی این افکت‌ها را می‌توان در اپلیکیشن دوربین گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد.

شما می‌توانید رنگ لب، گونه، پوست و سایه‌ی زیر چشم خود را تغییر دهید تا در عکس‌ها زیباتر ظاهر شوید. در حال حاضر قیمت و همچنین زمان عرضه‌ی دوربین پاناسونیک لومیکس GF8 مشخص نشده است.

با هم در میهن پست تصاویری از دوربین LUMIX GF8 پاناسونیک را تماشا می کنیم.

منبع: گجت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا