Mihanpostعکسمحيط زيست

سلفی با خرچنگ‌های غول‌پیکر نارگیل خوار جزیره کریسمس + عکس

سلفی با خرچنگ‌های غول‌پیکر نارگیل خوار جزیره کریسمس اگر چه برای هر کسی خوشایند نیست اما اگر روز به کشور استرالیا سفر کردید باید بدانید که این کشور با داشتن تنوع گونه‌های بومی ترسناک در حیات‌وحش خود معروف است، اما اگر روزی با این خرچنگ روبرو شدید کافی ایت که کمی تأمل‌ کرده و نگاهی به این موجود جالب بیاندازید که چندان هم ترسناک نیست. با میهن پست همراه شوید.


سلفی با خرچنگ‌های غول‌پیکر نارگیل خوار و تصویری که مارک پیرِتو با یکی از این موجودات خطرناک گرفته، در فضای مجازی بازدیدکنندگان بسیاری داشته است. در این تصویر پیرتو که بزرگ‌شده‌ی جزیره کریسمس است باافتخار این سخت‌پوست درشت‌اندام را در دست گرفته است. به نقل از هافینگتون پست مارک درحرکتی که بیشتر مردم را به وحشت می‌اندازد با هر دودست این خرچنگ را بلند کرده و اندازه‌اش را نشان می‌دهد.

مارک پیرِتو در این خصوص می‌گوید: ظاهر خرچنگ نارگیل خوار اگر چه کمی ترسناک است اما هیولاهای بسیار آرامی هستند. برای نزدیک شدن به آن‌ها باید کاملاً آهسته پیش بروید. این درحالی است که سخنگوی اتحادیه گردشگری جزیره‌ی کریسمس می‌گوید: این گروه که بزرگ‌ترین بندپایان جهان هستند، از گونه‌های محافظت‌شده‌اند و در دسته‌های بزرگ در این جزیره‌ی واقع در اقیانوس هند زندگی و تا ۷۰ سال عمر می‌کنند.

در ادامه در میهن پست عکس هایی از این موجود زیبا و در واقع ترسناک را با هم تماشا می کنیم.

منبع: yahoo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا