گوناگون

دولت احترام به حقوق زنان را پیگیری می‌کند

استاندار کرمانشاه گفت: زنان در جامعه اسلامی به هر گونه کرامت و مقامی که در آیین اسلام تبیین شده است٬ می‌توانند برسند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی بابادی در نشست با خواهران بسیجی استانداری افزود: زنان در جامعه اسلامی از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار هستند و آیین اسلام به حقوق زنان توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به حائز اهمیت دانستن حضور زنان در جامعه٬ گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موضوع صیانت و احترام به حقوق زنان با تدبیر و تعقل کارشناسی شده از سوی مسئولان امر در دست پیگیری و انجام است.

رضایی بابادی با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند٬ تصریح‌کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه نیز این آمادگی را دارد که در تبیین و نهادینه‌کردن مسائل حقوق زنان استان از هیچ کوششی فروگذار نباشد و بر ارج‌گذاری و حفظ کرامت این بخش از جامعه تاکید فراوان دارد.

رضایی استفاده از ظرفیت‌های فکری زنان در حوزه کارکردهای اجتماعی٬ فرهنگی و اقتصادی استان را مهم عنوان کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود که در پویایی و تحرک بخشی به مسائل فکری و علمی این قشر افراد جامعه نهایت اهتمام را بکار گیرند.

وی با اشاره به نقش خطیر زنان در تحکیم بنیان خانواده٬ افزود: مطمئنا زنان با ایفای نقش مادرانه گام ارزشمندی برای تربیت و آموزش فرزندان خود برمی‌دارند که باید از سوی متولیان امر فرهنگی و اجتماعی جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا