گوناگون

دولت به دنبال کاهش مشکلات ناشی از فاز دوم هدفمندی یارانه هاست

81159704 5687446

علیرضا رادفر روز یکشنبه در جمع اعضای کمیسیون امنیت کارگری آذربایجان غربی افزود: مدیران اجرایی استان در قبال اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها مسوولیت خطیری دارند و برنامه ریزی ها باید طوری انجام گیرد تا مشکلات و گرانی کمتری به مردم تحمیل و گامهای بعدی برای جراحی اقتصادی کشور با سهولت و اطمینان بیشتری برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار کرد: عینیت بخشیدن به شعار امسال از مهمترین وظایف و ماموریت های حوزه های اقتصادی استان به ویژه کمیسیون امنیت کارگری است و لازم است اعضای کمیسیون تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف متعالی بکار گیرند.

وی اظهار کرد: تلاش برای تحقق منویات و آرمان های رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف، یک وظیفه و تکلیف همگانی است و همه مردم و مسوولان باید در این زمینه مشارکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر حل مشکلات کارگری و اجرایی در واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و ادامه داد: این امر نیازمند تلاش مسوولان بخش های مختلف است و باید اهتمام بسیار زیادی بر حل این مشکلات داشته باشند.

در ادامه جلسه مشکلات کارگری و اجرایی برخی از واحدهای تولیدی استان مطرح و پس از بحث و گفت و گو توسط اعضا، نسبت به رفع آنها اقدام شد.

آذربایجان غربی 333 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی دارد که از این تعداد، افزون بر 190 هزار نفر بیمه شده اجباری هستند.

8136/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا