گوناگون

دولت 49 درصد در صندوق توسعه بخش کشاورزی کشور سهیم است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعبدالکریم رضوی‌اردکانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور تنها 49 درصد و مابقی آن توسط کشاورزان و اعضای صندوق تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی 40 میلیارد تومان سهم دارد، افزود: سهم خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها و میزان تولید این استان بسیار مطلوب و قابل قبول است.

رضوی‌اردکانی از  موجودی 780 میلیارد تومانی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور خبر داد و گفت: این صندوق هم اکنون در تمامی مراکز استان‌ها در کشور راه‌اندازی شده است.

سرمایه‌گذاری در صندوق، خراسان جنوبی را جزو استانهای برتر در کشور کرده است

وی بیان کرد: سهم صندوق توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی از این رقم، 40 میلیارد تومان است.

رضوی‌اردکانی ادامه داد: هم اکنون 38 صندوق شهرستانی، 10 صندوق ویژه بانوان و شش صندوق ملی در کشور تشکیل شده است.

  وی حضور خوب مردم و مسئولان در خراسان جنوبی را سبب تامین سرمایه صندوق به میزان کافی دانست و گفت: خراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استانهای برتر در کشور به شمار می‌رود.

رضوی‌اردکانی افزود: پنج درصد منابع کشور در صندوق، در خراسان جنوبی است که این استان توانسته از منابع کشوری به نحو مطلوبی استفاده کند.

وی بر همکاری مشترک صندوق توسعه بخش کشاورزی و استانداری در راستای افزایش سرمایه صندوق تاکید کرد و یادآور شد: افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تعداد اعضای این صندوق از برنامه‌های این هیئت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا