گوناگون

دومین دوره آموزشی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان برگزار شد

2328597 912

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان درباره کاربردی بودن این دانشگاه گفت: رویکرد دانشگاه علمی کاربردی، باید به گونه ای باشد که فارغ التحصیلان، مثل دیگر دانشگاه ها نباشند و برگزاری این کارگاه ها در کسب مهارت   تاثیر گزار است.

نظری افزود: این کارگاه در زمینه های مختلف شامل سبک زندگی اسلامی , نظام آموزش مهارتی و نظری ، کیفیت آموزش تدریس ، روش ها و فنون تدریس ، مهارت های سنجش و ارزیابی ، مهارت های امنیتی ، مهارت های سیاسی ، رفتار و روابط انسانی ، فن برقراری ارتباط و اصول تعلیم و تربیت اسلامی  است .
وی با اشاره به اینکه دومین دوره آموزشی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  از امروز تا 22 خرداد برگزار می شود تصریح کرد : در این دوره  168مدرس زیر نظر استادانی از تهران و همدان  آموزش می بینند.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به استقبال چشمگیر داوطلبان از این دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان این ظرفیت را دارد که بتواند دانشجویان بیشتری را جذب و مرکز آموزشی جدیدی را در محیط صنعت و تولید راه اندازی کند.
دکتر نظری با اشاره به  این که این دانشگاه در زمینه های فرهنگی توانسته رتبه های بالایی را کسب کند افزود: امسال دانشجویان این دانشگاه در جشنواره قرآنی 5 مقام ، جشنواره صحیفه سجادیه 3 مقام ، جشنواره حجاب و عفاف 3 مقام و در جشنواره ورزشی توانست 5 مقام برتر را کسب کند.
وی از  اضافه شدن  30 رشته جدید به رشته های این دانشگاه خبر داد و افزود : رشته ی مدیریت مراکز بهزیستی ، کاردانی مراقبت سالن ، پرورش زنبور عسل و رشته های مرتبط با برق آسانسور و خودرو از جمله این رشته ها است.
12 هزار دانشجودر 23 مرکز و در 3 مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تحصیل می کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا