گوناگون

دومین شهر خراسان شمالی و کمبود خط واحد شهری

81181799 5726650

ˈاحمد عاقلˈ پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نارسایی ناوگان حمل و نقل عمومی شیروان افزود: این امر که خدمات دهی به شهروندان را در چندین نقطه پرتردد شهری دشوار ساخته، گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه روزانه هفت هزار مسافر در 18 نقطه شهری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شیروان جابه جا می شوند، گفت: برای ارائه خدمات به شهروندان افزایش و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است.

عاقل تعداد کم خطوط واحد، فرسودگی اتوبوس ها و فقدان سامانه های گرمایشی و سرمایشی آنها، شلوغی، اتلاف وقت مسافران و انتظار برای خط واحد را از مهم ترین دغدغه های شهروندان شیروان برای برخوداری از خط واحد برشمرد.

وی اظهار کرد: با اعتباراتی که در سال جاری برای تقویت حمل و نقل و ماشین آلات اختصاص خواهد یافت ناوگان این بخش افزایش یافته و بخش زیادی از مشکل شهروندان در این خصوص رفع خواهد شد.

عضو شورای شهر شیروان گفت: علاوه بر تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، براساس مصوبه شورای شهر، در یک ماه آینده تمام خطوط واحد شیروان به سامانه بلیت الکترونیکی مجهز می شوند که برای مرحله اول 50 هزار کارت صادر شده است.

وی نصب تاکسی متر را از دیگر برنامه های مورد نظر برای ساماندهی حمل و نقل عمومی شیروان در سال جاری برشمرد.

هم اکنون 313 تاکسی درون شهری و 19 دستگاه اتوبوس و مینی بوس کار جابه جایی شهروندان شیروانی در مسیرهای شهری را بر عهده دارند.

شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی است.ک/3

7186/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا