گوناگون

دو راه روستایی در استان قزوین بازگشایی شد

81168933 5704233

ˈمجید فرجی پورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار دستگاه لودر و گریدر ضمن بازگشایی این مسیر ارتباطی، مبادرت به عملیات شن ریزی، بازسازی و مرمت کردند.

فرجی پور در ادامه با اشاره به آغاز عملیات خط کشی جاده های استحفاظی شهرستان بویین زهرا، افزود: روز گذشته عملیات خط کشی راه بویین زهرا به قزوین به طول 35 کیلومتر بصورت رفت و برگشت پایان یافت و از امروز نیز جاده بویین زهرا به اشتهارد به طول 15 کیلومتر آغاز شده و تا فردا پایان می یابد.

رییس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا ادامه داد: عملیات خط کشی جاده بویین زهرا به ساوه به طول 33 کیلومتر از فردا آغاز خواهد شد و پس از آن راه بویین زهرا به دانسفهان تا سه راه تختی به طول 62 کیلومتر آغاز می شود.

این مسوول اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز عملیات خط کشی راههای روستایی شهرستان بویین زهرا به طول 35 کیلومتر از جمله راه ولدآباد به فیض آباد، و بویین زهرا به امرآباد نو و تفک به پایان رسید.

وی، تردد ایمن خودروها، تفکیک مسیر رفت و برگشت، شناسایی مسیر به هنگام شب برای راننده و ایمن سازی مسیر در حین هدایت ترافیک را از جمله اهداف مهم این اداره برای اجرای عملیات خط کشی جاده های آسفالت عنوان کرد.

شهرستان بویین زهرا در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و دارای 240 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و 934 کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته و شوسه می باشد.

627/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا