گوناگون

دو شهرستان خراسان شمالي فاقد اداره تعزيرات حكومتي هستند

محمدمهدي مهاجريان مقدم  در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که اکنون شهرستان های راز و جرگلان و فاروج در خراسان شمالی فاقد اداره تعزیرات حکومتی و یا نمایندگی اداره کل تعزیرات حکومتی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر اداره تعزيرات حكومتي در سه شهرستان بجنورد، شيروان و اسفراين مستقر هستند و فعاليت مي كنند.

وي با بیان اينكه در شهرستان هاي گرمه، جاجرم و مانه و سملقان نیز اين اداره كل نمايندگي هايي داير كرده است اظهار داشت: نمايندگان اداره كل به صورت هفتگي به نمايندگي هاي مستقر در اين شهرستان ها مراجعه و پرونده ها را رسيدگي و پيگيري مي كنند.

به گفته مهاجريان مقدم اداره و نمايندگي تعزيرات حكومتي براي شهرستان هاي فاروج، راز و جرگلان در چارت اداري پيش بيني نشده اين در حالي است كه پيگيري هاي لازم براي مستقر شدن نمايندگي ها در حال انجام است.

وي با اشاره به اينكه استقرار هر نمايندگي و اداره تعزيرات حكومتي در شهرستان هاي استان داراي شاخص هايي است گفت: تعداد اندك واحدهاي صنفي و پرونده هاي متشكله در اين شهرستان ها سبب شده تا اداره كل تعزيرات حكومتي استان توجيهي براي تشكيل نمايندگي در اين شهرستان ها نداشته باشد.

مديركل تعزيرات حكومتي خراسان شمالي در خاتمه افزود: به دنبال اين هستيم تا براي تشكيل اين نمايندگي ها مصوباتي اخذ كنيم اما تاكنون به تصويب نهايي نرسيده است و از محل منابع سفر رهبري به استان نيز اعتباري براي اين اداره كل در این زمینه اختصاص نیافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا