گوناگون

دو پروژه عمران شهری در سوسنگرد به بهره برداری رسید

81210046 5776071

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، این پروژه ها شامل زیرسازی و آسفالت خیابان 48متری به طول 330متر و عرض 14متر و زیباسازی بلوار شهید سعید یلالی واقع در کوی آلبوجلال شمالی است.

شهردار سوسنگرد در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: برای اجرای این دو پروژه در مجموع سه میلیارد و 380 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان هزینه شده است.

ˈسعید عوده زادهˈ اجرای پروژه های عمران شهری در مناطق کمتر برخوردار را از اولویت های شهرداری در سال جاری عنوان کرد و افزود: برای بهبود فضاهای شهری، روان سازی ترافیک و ارتقا سطح بهداشت این شهر به 600هزار متر زیرسازی و آسفالت معابر شهری نیاز داریم که ضرورت دارد برای تامین اعتبار این پروژه ها چاره اندیشی شود.

ˈناصر صالحی ˈ نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 20میلیارد ریال برای بهبود معابر شهری سوسنگرد در نظر گرفته شده و امیداریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز بتوانیم در سال جاری گام های مهمی در ارتقا سطح رفاه عمومی مردم برداریم.

وی احداث چمن مصنوعی در 13نقطه شهر سوسنگرد برای ورزش محلات و نشاط در نوجوانان و جوانان این منطقه را از برنامه های عمرانی این شهر بیان و ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این پروژه ها ، مشکلات و نیازهای عمومی مردم به حداقل برسد.

ˈمحمدرضا ناطقیˈ فرماندار شهرستان دشت آزادگان نیز گفت: افتخار ما به عنوان خادم مردم این است که بتوانیم با شتاب در خدمت رسانی به مردم و اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی، گامی در راستای ارتقا سطح رفاه عمومی برداشته شود تا رضایت مندی مردم افزایش و مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی به نقش مردم دشت آزادگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مردم شایسته هر نوع خدمتگزاری هستند و ما با همه توان خود برای توسعه این منطقه تلاش خواهیم کرد.

شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان 54هزار نفر جمعیت دارد و اکثریت مردم این منطقه مرزی به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند.

538/646

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا