گوناگون

ديلي‌ميرر: ليورپول ديگر تحمل سوآرس را ندارد

در اين هيچ شکي وجود ندارد که لوئيس سوآرس يکي از بهترين و آماده‌ترين مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است اما اين بازيکن اروگوئه‌اي حاشيه‌هاي بسيار زيادي دارد و يکي از بازيکنان جنجالي مستطيل سبز به شمار مي‌آيد.

سوآرس دو فصل پيش به خاطر گاز گرفتن دست ايوانوويچ با محروميت چند جلسه‌اي همراه شد و بسيار از رسانه‌ها و شخصيت‌هاي فوتبالي به انتقاد از او پرداختند. حتي وقتي او با پيراهن ليورپول به ورزشگاهي مي‌رفت صداي سوت هواداران او را به وحشت مي‌انداخت اما به نظر مي رسد که اين مهاجم اروگوئه اي دست بردار شيطنت هاي خود در مستطيل سبز نيست چرا که در ديدار تيم ملي کشورش برابر ايتاليا حرکتي را انجام داد که ممکن است محروميت سنگيني را براي او به دنبال داشته باشد.

مهاجم قرمز پوشان آنفيلد در اين ديدار دست کيليني را گاز گرفت تا بار ديگر حرف و حديث درباره او زياد شود.

روزنامه ديلي ميرر انگليس نوشت که باشگاه ليورپول ديگر طاقت حرکت هاي احمقانه لوئيس سوآرس را ندارد و قصد دارد اين مهاجم اروگوئه اي را به تيم ديگري بدهد. اين روزنامه انگليسي نوشت: باشگاه ليورپول از حاشيه سازي هاي سوآرس به تنگ آمده است و از برندان راجرز سرمربي تيم مي خواهد که در فصل جابجايي تابستاني با جدايي اي اين بازيکن موافقت کند.

باشگاه ليورپول بعد از آن که سوآرس دست ايوانوويچ را گاز گرفت با فشار زيادي مواجه شد با اين حال بر ماندن اين بازيکن تاکيد و در نهايت هم قرارداد او را تمديد کرد.

رسانه هاي اسپانيايي هم نوشتند که باشگاه بارسلونا که يکي از مشتريان اين مهاجم اروگوئه اي به شمار مي آيد پس از حرکت او در ديدار برابر ايتاليا ديگر نمي خواهد با او قرارداد امضا کند.

سوآرس اروگوئه اي پس از ديدار تيمش برابر ايتاليا که با برتري يک بر صفر آنها به پايان رسيد واکنش جالبي نسبت به حرکت خود داشت و گفت: اين‌ها چيزهايي است که در فوتبال رخ مي‌دهد. من با کتف کيليني برخورد کردم و همين. چيز خاصي نبود. ما همه فوتباليست هستيم و اين چيزها را درک مي‌کنيم.

اين درحالي است که کيلني مدافع تيم ملي فوتبال ايتاليا به شدت به داور اعتراض و به فدراسيون بين‌المللي فوتبال هم شکايت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا