گوناگون

دکه های گنجنامه همدان جمع آوری و به غرفه های جدید منتقل شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محتجب ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: در پی جلسه هماهنگی کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در اردیبهشت ماه سال جاری در محل گنجنامه مبنی بر ساماندهی دکه‌های فروش، 90 درصد مصوبات این جلسه و اینکه قرار بود تا پایان خرداد ماه تعیین تکلیف شود محقق شده است.

محتجب افزود: زمینی توسط شهرداری با مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون ريال برای احداث غرفه های جدید گنجنامه از مالک خریداری و 12 غرفه در این مکان احداث شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محل دکه های قبلی بهداشتی و ایمن نبوده و فاقد مجوز بودند لذا مکان جدید در همان مجموعه با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان جانمایی و غرفه هایی با اصول ایمنی و فنی احداث شد.

وی با اشاره به اینکه پنج دکه موجود که به مکان جدید منتقل شدند دارای مجوز شده و می توانند برای اخذ جواز کسب به دستگاه های ذیربط مراجعه کنند، یادآور شد:بر این اساس از این پس بهداشت عمومی بر فعالیت این غرفه ها در عرضه محصولات نظارت داشته و شهروندان و مسافران نیز می توانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در اجرای طرح جمع آوری دکه ها فروشنده ای حذف نشده است، اظهار کرد: در این طرح دکه ها ساماندهی شده و فروشندگان در غرفه های جدید اسکان داده شدند.

غلامرضا محتجب با تشکر از همکاری دکه داران گنجنامه در ساماندهی و انتقال غرفه ها با شهرداری، اضافه کرد: هفت غرفه های جدید باقی مانده، از طریق مزایده در اختیار متقاضیان گذاشته می شود.

محتجب با اشاره به مصوبه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در اردیبهشت ماه سال جاری در محل گنجنامه اضافه کرد: در پی این جلسه ساخت نمازخانه و ساختمان پلیس نیز در دست بررسی و اجرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا