گوناگون

دیدار با بلاروس محک خوبی بود/ برای جلب نظر کادرفنی تلاش می‌کنم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، علیرضا جهانبخش درباره دیدار تیم ملی ایران برابر بلاروس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ملی در این دیدار از شرایط خوبی برخوردار بود. من دو روز است وارد اردو شده‌ام و طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازی خوبی را مقابل بلاروس انجام دادیم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، ادامه داد: در دیدار مقابل بلاروس، سرمربی تیم ملی ایران از بازیکنانی که در اردوی آفریقای جنوبی حضور داشتند، استفاده کرد و معتقدم این دیدار محک خوبی برای ملی‌پوشان بود.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال نایمخن هلند در ادامه خاطرنشان کرد: تیم بلاروس نیز خوب بازی کرد زیرا بازیکنان لژیونر زیادی دارد و ملی پوشان ایران هم برابر این تیم محک خوبی خوردند.

وی درباره آمادگی خود برای حضور در اردوها با توجه به اتمام لیگ باشگاهی‌اش در هلند یادآور شد: یک مقدار خسته هستم. دو روز پیش از حضور در تیم ملی، آخرین دیدار تيم نایخمن را در لیگ هلند برگزار کردیم و با همان خستگی به اتریش آمدم و مسافت راه تا اتریش و بازی‌های فشرده باعث این خستگی است اما باید تلاش کنم تا هر چه زودتر به آمادگی برسم و در اردو تمرینات جدی خود را پیگیری کنم.

جهانبخش در پایان درباره حضور در جام جهانی گفت: رقابتهای جام جهانی قطعا برای هر بازیکنی مهم است. تمام بازیکنان تیم ملی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا عملکرد خوبی داشته باشند و من نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا نظر کادر فنی را جلب کنم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا